goryczka alpejska

91. Data: 2005-03-07 22:10:19

Temat: Re: goryczka alpejska
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. Nigdzie nie jest powiedziane, że trawnik musi być równy jak stół
> bilardowy. :-) Można spróbować zrobić trawnik pagórkowaty. W któryś
> "Ogrodach" widziałem takie pofałdowane trawniki. Bardzo oryginalne. :-)
> Pozdrawiam urozmaicenie Ja...cki

hura... nareszcie sie dowiedzialam, że ten mój dziobaty trawnik jest
śliczny i oryginalny. Dzieki Jarku.
serdecznosci michalina

92. Data: 2005-03-07 22:36:56

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d0ijol$mvd$1@nemesis.news.tpi.pl michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> napisał(a):

> hura... nareszcie sie dowiedzialam, że ten mój dziobaty trawnik jest
> śliczny i oryginalny. Dzieki Jarku.

Hejka. To jeszcze jedna miła wiadomość. W najnowszej ofercie szkółek
Gałczyński i Ślaski www.szkolkislaski.com.pl jest Close na M9. :-)
Pozdrawiam asekuracyjnie Ja...cki

93. Data: 2005-03-07 22:53:19

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> On Sat, 5 Mar 2005 14:02:37 +0100, Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> Wątki na grupie o stawach/oczkach wodnych skuutecznie zniechęcają
> do zakładania tychże.

Wiesz, gdybym nie miała oczka od początku tworzenia ogrodu też by mnie
zniechęciło do zakładania go teraz.
Ale wplanowałam ,wykonałam i cieszę się, że jest.Bezproblemowe ,za całą
technikę jedna pompa robi.Woda jest przejrzysta,trochę glonów nitkowatych
wcale nie przeszkadza i nie są nachalne :-) Za to są ważki,żaby,rybki i
rośliny wodne.Przylatują kąpać się i pić ptaki , jest więcej życia w
ogrodzie.
Glinę z wykopu wykorzystałam (sporo jej było, oczko ma 80m2 , największą
głębokość cm ) na górkę nad oczkiem.Obsadzona roślinami :-)Czysty zysk.

Pozdrawiam

Teresa

94. Data: 2005-03-08 05:38:55

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
W najnowszej ofercie szkółek
> Gałczyński i Ślaski www.szkolkislaski.com.pl jest Close na M9. :-)
> Pozdrawiam asekuracyjnie Ja...cki

Małego Close'a to i u nas można kupić na wsi, ale ja sobie wymyśliłam,
że będę miała trzy odmiany na jednym drzewie. Zrazy czekaja, wuj
również. Będę około kwietnia (to podobno najlepsza pora) szczepić.
serdeczności michalina

95. Data: 2005-03-08 08:41:00

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>

> Mnie jest żal miejsca na "oczko".

Balia, beczka, miska, wanna ile ci zajmą?
A jaka korzyść, ile motyli i innych owadów się pojawi.
--
Pozdrawiam, Jerzy

96. Data: 2005-03-08 14:33:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Mar 2005 23:53:19 +0100, Kronopio napisał(a):

> Wiesz, gdybym nie miała oczka od początku tworzenia ogrodu też by mnie
> zniechęciło do zakładania go teraz.

Prawda jest tak, ze ja zaczęłam chorować na stawik kiedy obejrzałam Twój:(

Pozdrawiam
Marta

97. Data: 2005-03-08 17:04:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>

| Balia, beczka, miska, wanna ile ci zajmą?
| A jaka korzyść, ile motyli i innych owadów się pojawi.

Szczególnie "innych owadów"? Jaki Ty jednak jesteś podstępny :-D

Pozdrawiam, Basia.

98. Data: 2005-03-08 18:14:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Balia, beczka, miska, wanna ile ci zajmą?
> A jaka korzyść, ile motyli i innych owadów się pojawi.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

TAK, wszystko się zdarza, ale balia, beczka, miseczka to nie oczko !!!
Mam różne zbiorniki na deszczówkę do podręcznego stosowania taką dodatkową
wylęgarnię komarów, ale żeby kopać dołek aby był proporcjonalny do wielkości
ogródka to mi się nie uśmiecha a na taki fajowy, duży nie mam miejsca. Więc
wolę nie wkopywać "czarnej miednicy" i szpecić sobie otoczenie ...

Serdecznie Miłka

99. Data: 2005-03-08 19:49:47

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Mon, 7 Mar 2005 23:53:19 +0100, Kronopio napisał(a):

> Prawda jest tak, ze ja zaczęłam chorować na stawik kiedy obejrzałam Twój:(

Nie należy się smucić tylko zakładać u siebie :-)
Ta górka jest taka nęcąca, aż wyobraźnia kwika z radości co by tam można.

Pozdrawiam
Teresa

100. Data: 2005-03-08 20:34:41

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2005 20:49:47 +0100, Kronopio napisał(a):

> Nie należy się smucić tylko zakładać u siebie :-)
> Ta górka jest taka nęcąca, aż wyobraźnia kwika z radości co by tam można.

Tylko skad na to brać czas:(

Pozdrawiam
Marta

storczyki bibliografia....