goryczka alpejska

71. Data: 2005-03-05 22:22:08

Temat: Re: goryczka alpejska
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>

> Dobrze że mam za mały ogród ma miskę wody ;-)
> Nie muszę ćwiczyć siły woli ...

Rzygacz sprawi ci przyjemność [lub mała fontanna].
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

72. Data: 2005-03-05 22:54:10

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzygacz sprawi ci przyjemność [lub mała fontanna].
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Co nie oznacza że nie mam jej wcale na swoim terenie. Wystarczy mi
studnia z ozdobną żeliwną pompą w sadzie i pokrywką kuchenną łapiącą
ostatnie strugi wody spadające z dzióbka ...

Często zastanawiam się czy stwarzać takie "wabiki" dla ptaków ... w tym
tygodniu Fredzio złapał i skonsumował 4 ptaki wyłowione z karmnika :-)

Serdecznie Miłka

PS.: Mama jakaś awersje do sztucznie budowanych "naturalnych" oczek
wodnych ...

73. Data: 2005-03-05 23:14:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2005 22:21:50 +0100, Teresa napisał(a):

> Ta pluskająca woda, wieczorem zwłaszcza ,to balsam dla duszy,skuś się
> Marto:-) bo warto.

Wieczorem to ja jestem blokers;(

Pozdrawiam
Marta

74. Data: 2005-03-06 08:05:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
> Mama jakaś awersje do sztucznie budowanych "naturalnych"
> oczek wodnych ...
:)
zasadniczo ogrod sam w sobie
tez jest tworem nienaturalnym
sztucznie stworzonym
:)
sztucznosc jesli chodzi o oczka
tez moze miec rozne materializacje
zlukaj prosze ten link http://www.sazan.com.pl/staw.html
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

75. Data: 2005-03-06 11:13:49

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Mama jakaś awersje do sztucznie budowanych "naturalnych" oczek

Ja mam awersje do kotków ,które zanim zamordują ptaszka czy myszkę, to
najpierw torturują, a wierz mi trwa to dość długo(-:
Niektórzy wierzą w reinkarnację,nie życzę nikomu stać się którymś ze
stworzonek(-:

Pozdrawiam TeresaR

76. Data: 2005-03-06 14:15:43

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najpierw torturują, a wierz mi trwa to dość długo(-:
> Niektórzy wierzą w reinkarnację,nie życzę nikomu stać się którymś ze

To się nazywa ZEW NATURY, a nie masz awersji do piesków które zagryzają
swoich panów ?

Czy taką samą czujesz awersje do lwów polujących na sawannie, do
lampartów które swe zdobycze wciągają na drzewo, do gepardów galopujących za
antylopą, a może do rysi które łapą zające lub inne gryzonie ... wszystkie
wymienione zwierzęta "torturują" swe ofiary.

Niestety one nie umają prądu jak ludzie do uśmiercania w humanitarny
sposób ...

Serdecznie Miłka

77. Data: 2005-03-06 15:11:06

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:d07tuq$30t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No Grześ już napisał conieco na ten temat, ja też nieciekawie to
widzę

Może się udać - jako "lejek" zupełny swoje pierwsze sasanki wysiewałam
z torebki, nic nie wiedząc o możliwych niepowodzeniach i wykiełkowaly
mi lepiej, niż późniejsze własne, wysiewane zaraz po zbiorze :-)

Pozdrawiam
Ewa

78. Data: 2005-03-06 15:14:33

Temat: Re: goryczka alpejska [OT]
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Niestety one nie umają prądu jak ludzie do uśmiercania w humanitarny
> sposób ...

Usmiercanie pradem juz nie jest uwazane za humanitarny sposob.
Teraz humanitarnie daje sie zastrzyk (wlasciwie kroplowke)
trucizny :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

79. Data: 2005-03-06 15:31:55

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się nazywa ZEW NATURY, a nie masz awersji do piesków które zagryzają
> swoich panów ?

Jeżeli zagryzają tylko swoich panów, to nie mam nic przeciw:)

> [...]
> antylopą, a może do rysi które łapą zające lub inne gryzonie ... wszystkie
> wymienione zwierzęta "torturują" swe ofiary.

Tylko koty mają w naturze torturowanie swojej ofiary..

.
> Niestety one nie umają prądu jak ludzie do uśmiercania w humanitarny
> sposób ...

Nie ma śmierci humanitarnej ,chyba że ze starości :)

Poizdrawiam TeresaR

80. Data: 2005-03-06 15:55:05

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Usmiercanie pradem juz nie jest uwazane za humanitarny sposob.
> Teraz humanitarnie daje sie zastrzyk (wlasciwie kroplowke)
> [...]

Zwierzętom w rzeżni też?

Pozdrowienia, Lilka

storczyki bibliografia....
Kuna, .. czy to kuna?