gościec - wyrok ?????

1. Data: 2003-08-30 07:58:32

Temat: gościec - wyrok ?????
Od: "md" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Lekarz powiedzial mi ze mam gośćca.
Czy to jest to samo co reumatoidalne zapalenie stawow ?
Czy to znaczy ze za pare lat stane sie kaleka ?
Czy sa przypadki wyleczenia tej choroby - Czy jest choć cień nadziei na pelne
wyleczenie ?
Czytalem ze przyczyna moze byc zle odzywianie i ze mozna to wyleczyc stosujac
odpowiednia diete - podobno wysokotluszczowa, tak ?? Do tego jeszcze jakies
prądy ?? czy to szarlataneria ??

Blagam odpowiedzcie chociaz na jedno pytanie jak znacie odpowiedz !!
Czemu to mnie spotkalo ????????

md.

2. Data: 2003-08-30 09:00:58

Temat: Re: gościec - wyrok ?????
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"md" <d...@W...onet.pl> wrote in message
> Lekarz powiedzial mi ze mam gośćca.
> Czy to jest to samo co reumatoidalne zapalenie stawow ?

Jeśli to jest to samo (a tego do końca nie wiem) to owszem, mojego brata
wyleczyli z RZS w W-wie w szpitalu reumatologicznym na Spartańskiej. Choroba
posuwała się bardzo szybko, ale on się tam zgłosił, jak tylko ją wykryto.
Rzeczywiście jednym z elementów terapii była dieta, ale wcale nie
wysokotłuszczowa. Wrecz odwrotnie - niemal głodówka pod ścisła kontrolą
lekarzy (a brat i tak był bardzo szczupły). Nic sama nie kombinuj tylko
zgłoś się do specjalistów i to jak najszybciej.
Aha, mój brat ma teraz 40-stę z lekkim okładem. Od pobytu na Spartańskiej
minęło ponad 10 lat - żyje, nic mu nie jest (choć raczej na siebie uważa),
tylko co jakiś czas zgłasza się tam na kontrolne badania. A 10 lat temu na
którymś etapie choroby chodził już o kulach i naprawdę wyglądało to
przerażająco.
Będzie dobrze - musi być dobrze - tylko dotrzyj do odpowiednich lekarzy.
Anka

3. Data: 2003-08-30 09:02:45

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@m...pl> wrote in message
> Nic sama nie kombinuj ...

Ups, gafa. Miało być "nic SAM nie kombinuj".
Przepraszam,
Anka

4. Data: 2003-08-30 11:42:29

Od: "" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli to jest to samo (a tego do końca nie wiem) to owszem, mojego brata

lekarz nazwal to gośćcem - pewnie wiec chodzi o gośćca przewleklego
postepujacego - druga nazwa to wlasnie reumatodialne zapalenie stwow..

> [...]
> przerażająco.
> Będzie dobrze - musi być dobrze - tylko dotrzyj do odpowiednich lekarzy.

Dzieki Aniu za odpowiedz - naprawde dalas mi nadzieje...

Masz moze przypadkiem jakies namiary na ten szpital ?? dokladny adres nr
telefonu - nazwiska jakichs dobrych lekarzy ??
Bylbym naprawde wdzieczny

md

5. Data: 2003-08-30 15:11:48

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> wrote in message
> Masz moze przypadkiem jakies namiary na ten szpital ?? dokladny adres nr
> telefonu - nazwiska jakichs dobrych lekarzy ??

Szpital Kliniczny Instytutu Reumatologicznego
02-637 Warszawa,
ul Spartańska 1
tel: 844-42-41

To z warszawskiej książki telefonicznej (aktualnej). Sądzę, że jest to
telefon na centralę. Dalej musisz się dopytać.
Jest strona www z warszawskimi szpitalami (google > spartanska) Tam może
byłyby namiary na konkretne oddziały, ale dziś mi się ta strona nie
otwiera:(
Brata chwilowo o nic spytać nie mogę, bo jest służbowo w Paryżu. Nie wiem,
na ile byłby w stanie coś Ci podpowiedzieć, bo jednak te 10 latek już
minęło, ale jeśli sam nic nie wskórasz, to napisz na priva - spróbuję
wydusić z niego jakieś bardziej konkretne informacje. Ale to dopiero za
tydzień.
Anka
a...@m...pl

6. Data: 2003-08-30 17:30:26

Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

biqeqn$t7p$...@i...gazeta.pl,
Miranka <a...@m...pl>:
> [...]

> latek już minęło, ale jeśli sam nic nie wskórasz, to napisz na priva
> - spróbuję wydusić z niego jakieś bardziej konkretne informacje. Ale

Do tego czasu sluze informacja z www.pkt.pl:

Instytut Reumatologiczny

(0-22) 844 42 41

02-637 Warszawa, Spartańska 1
pow.warszawski, woj.mazowieckie

0-22 844 42 40 Centrala

0-22 844 87 44 Izba przyjęć
0-22 844 87 24 Klinika reumoortopedii
0-22 844 57 26 Klinika chorób tkanki łącznej
0-22 844 58 45 Klinika spondylo - neurochirurgiczna
0-22 844 87 57 Klinika reumatologii dorosłych
0-22 844 30 37 Klinika chorób reumatycznych
0-22 844 87 74 Klinika reumatologii wieku rozwojowego
0-22 844 66 33 Zakład epidemiologii chorób reumatycznych
0-22 844 25 40 Zakład patofizjologii i immunologii
0-22 844 91 91 Zakład rehabilitacji reumatologicznej
0-22 646 78 92 Oddział dzienny usprawniania narządów ruchu
0-22 844 30 94 Zakład anatomii patologicznej
0-22 646 39 96 Zakład biochemii
0-22 844 30 67 Zakład mikrobiologii i serologii
0-22 844 30 83 Zakład diagnostyki laboratoryjnej
0-22 646 78 91 Przychodnia przykliniczna, rejestracja
0-22 754 06 60 Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej i Społeczno - Zawodowej
Konstancin - Jeziorna Piasta 10

Szpitale i kliniki

- godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 7:30-15:30

--
Robert
Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

7. Data: 2003-08-30 21:22:56

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ?
> Czy to znaczy ze za pare lat stane sie kaleka ?
Bez przesady. A zresztą lekarz moze nie ma racji.......
> Czy sa przypadki wyleczenia tej choroby - Czy jest choć cień nadziei na
pelne
> wyleczenie ?
Oczywiście tak!!!
Masz zresztą przykład w postach wyżej.
> [...]
stosujac
> odpowiednia diete - podobno wysokotluszczowa, tak ?? Do tego jeszcze
To wcale nie jest szarlataneria. To jest własnie sposób na pełne wyleczenie!
Chodzi naturalnie o Żywienie Optymalne, ktore jakoś nie może przebić się do
świadomości lekarzy. Na nic są raporty WHO, szum w Stanach i Europie zach. W
Polsce jest to "szarlataneria".

> Blagam odpowiedzcie chociaz na jedno pytanie jak znacie odpowiedz !!
> Czemu to mnie spotkalo ????????
A to juz chyba pytanie do ????
Pozdrawiam
Andrzej

8. Data: 2003-08-31 16:09:55

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> świadomości lekarzy. Na nic są raporty WHO, szum w Stanach i Europie zach.

Witam.
Czy mozesz podac jakis namiar na raport WHO o ktorym piszesz?
Moze zmienie zdanie...

Z pozdrowieniami
Goha

9. Data: 2003-09-01 04:36:47

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Czy mozesz podac jakis namiar na raport WHO o ktorym piszesz?
> Moze zmienie zdanie...
>
>Już wysyłam na Priv. jest długi i po angielsku
pozdawiam
Andrzej

10. Data: 2003-09-01 07:23:15

Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziejo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> pozdawiam
> Andrzej

Jestem też zainteresowana,mam bardzo chorą siostrę. Proszę o przesłanie na
priv.
Pozdrawiam. Krystyna

Poszukiwany DOBRY dermatolog -Wrocław
Re:My emails...