gościec - wyrok ?????

11. Data: 2003-09-01 08:54:36

Temat: Re: gościec - wyrok ?????
Od: "md" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Andrzej za odpowiedz! Ciesze sie sa tacy ludzie...

Moglbys mi tez podeslac ten raport ?? -> d...@o...pl

Z gory dzieki !!!
Pozdrawiam
md

12. Data: 2003-09-01 18:46:34

Od: "Iwona L." <melody2@wykasuj_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziejo wrote:

> Na nic są raporty WHO, szum
> w Stanach i Europie zach. W Polsce jest to "szarlataneria".

Oj, to i ja poproszę. Pleaseee.. :-)

pozdrawiam
Iwona

13. Data: 2003-09-04 06:30:53

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyleczenie!
> Chodzi naturalnie o Żywienie Optymalne, ktore jakoś nie może przebić się

Ta naprawdę to od tej paskudnej choroby się zaczęło to całe "żywienie
optymalne" .
Chorowała na to ponad 35 lat temu żona lekarza Kwaśniewskiego. Miał już
wtedy pierwsze przemyślenia i doświadczenia z ZO (na szczurach) to i zaczął
eksperymentować na żonie (to przecież tylko w końcu jedzenie) ! Ostatnio jak
ją widziałem była ciągle w doskonałej formie ! :-)

Z moich osobistych doświadczeń : pracowałem ponad 10 lat w firmie gdzie
jedną z pracownic syn przywoził samochodem pod bramę i o dwóch kulach
wchodziła do swojego pokoju. Z czasem zaczeła przychodzić o jednej kuli,
potem już samodzielnie. Wtedy tego nie wiedziałem ale była pacjentką
Kwaśniewskiego w Arkadii w Cedzynie k/Kielc (pierwsza Arkadia - już nie
istnieje - koniec lat 80-tych). Dopiero kiedy zmieniłem pracę i
zainteresowałem się ZO jej współpracownice mi o tym opowiedziały. Aha ! Na
jednym ze spotkań Kwaśniewski nazwał gościec "zstępującym" na ZO bo tak
ładnie "schodzi".

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (już 4 lat na ZO)

Poszukiwany DOBRY dermatolog -Wrocław
Re:My emails...
Przeszczepy łąkotek
Kupie atlas anatomiczny