gratka biala - czym to sie rozni od jogurtu naturalnego?

11. Data: 2009-06-23 12:22:00

Temat: Re: gratka biala - czym to sie rozni od jogurtu naturalnego?
Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jun 2009 20:40:23 +0200, "lemonka" <...@a...com> wrote:

>Przetrzyj oczy i sprawdź, czy gdzieś nazwałam TO jogurtem. A potem
>przeproś albo próbuj mi się wydostać z KF.

Ależ, o co te nerwy? Co się tak jeżysz? Tylko dlatego, że
bezpodstawnie ci zarzucam to samo, co ty bezpodstawnie zarzucasz
producentowi? Ojej.
Oczywiście, przeprosiny są jak najbardziej na miejscu i chętnie je
obejrzę.

--
Maciej Bójko
m...@g...com

12. Data: 2009-06-24 08:40:07

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> Ależ, o co te nerwy? Co się tak jeżysz?

Nerwy? U mnie? Na podstawie kilku linijek tekstu w internecie? Kadzisz
sobie waćpan.

> Tylko dlatego, że
> bezpodstawnie ci zarzucam to samo, co ty bezpodstawnie zarzucasz
> producentowi? Ojej.

"powszechnie" oznacza wg ciebie producenta?

> Oczywiście, przeprosiny są jak najbardziej na miejscu i chętnie je
> obejrzę.

Daruj sobie i witaj w KF.

POLECAM
TERAZ...
Sos pomidorowy (do spaghetti) - jak przygotować do słoika? Problemy z konsystencją
MOJE GORLICE
MOJE GORLICE