gril elektryczny - czy warto kupić

11. Data: 2006-05-06 16:07:27

Temat: Re: gril elektryczny - czy warto kupić
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"udziecex" <u...@w...pl> wrote in message
news:e3ig8p$7h0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> news:e3ig11$qup$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> kompletny napletek
>
> no masz rację
> nie dziwię się opisywanej reakcji
> jeszcze się trzeba myć i kąpać
>
> d.

To ona się kąpała u mnie... Buractwo twoje jest bezgraniczne...

12. Data: 2006-05-06 16:09:20

Temat: Re: Pansraznienawiści poleca grill elektryczny
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [tresci ogólnie uznane za obsceniczne pisane przez osobnika podległego
> odosobnieniu].
>

> Niestety prosze Państwa nasza wytwórnia nie zatrudnia tego Pana, co nie
> ukończył zawodowej szkoły dla oprawców poprzedniego systemu.
>
> grillpolonisci

Słowo anal nie jest obsceniczne, treści na granicy obsceniczności i twojej
absorbcji...
Taki zgniły kompromis.

13. Data: 2006-05-06 16:22:40

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl>

> To ona się kąpała u mnie... Buractwo twoje jest bezgraniczne...
Zalap wreszcie oszolomie, ze to ty zaliczasz sie do najwiekszych burakow w
Usenecie.
Wroc juz lepiej do swoich zydo- i ludojadow na sciepe i na polityke. Bo
naprawde jak sypniesz tu jakims przepisem, to jak pozniej slysze nazwe tej
potrawy, to kojarzy mi sie z toba. A kojarzenie z toba wywoluje tylko
jedno - odruch wymiotny. Czy ty gosciu naprawde nie masz odrobiny honoru ?
Jak ci tak w slepa pluja, zawsze oblizujesz i delektujesz sie ta "twoja
odmiana ambrozji" ?

dudus

14. Data: 2006-05-06 16:43:51

Od: "udziecex" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ona się kąpała u mnie... Buractwo twoje jest bezgraniczne...

wisz coooo?
może tu jeszcze ktoś ci bedize odpowiadał...
ale niestety jestes bez polotu i mnie się już znudziło

d.

ps o myciu i kąpaniu to było w kontekscie tego twojego kompletnego napletka
może i inni się u ciebie kąpią
ale to nie oznacza, że ty sam
myj się Pansraavisto i dobrze też papier toaletowy używać

15. Data: 2006-05-06 16:48:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może i inni się u ciebie kąpią
> ale to nie oznacza, że ty sam
> myj się Pansraavisto i dobrze też papier toaletowy używać

Jak łatwo sprowadzić ciebie na twój poziom, niszę przynależną dżdżownicom
widać z daleka...
Masz brudną duszę wskutek przeżuwania ulubionej zgnilizny...
Polot zachowuję dla siebie.
Niech dżdżownicy odbicie słońca w szambie wydaje się samym słońcem.
Prezentuj motykę!!!

16. Data: 2006-05-06 17:35:34

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista schrieb:

> "udziecex" <u...@w...pl> wrote in message

> Polska, Polska nade wszystko!!!

aha, über alles in der Welt...

jak zaczniesz wrzeszczeć Hail Kaczka to cię zrobię po chińsku na
słodko-kwaśno.

Waldek

17. Data: 2006-05-06 17:44:57

Od: "udziecex" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech dżdżownicy odbicie słońca w szambie wydaje się samym słońcem.

tu jest zły szyk zdania

'Niech odbicie słońca w szambie wydaje się dżdżownicy samym słońcem'
Jesteś moim słońcem Pansraznienawiści
Słoneczkiem Karpat, Słońcem Demokracji, Chorążym Pokoju, Ukochanym Fuhrerem
i przede wszystkim Prawdziwym Polakiem

I tak bym w nieskończoność.
Ale nie psu kiełbasa.
Teraz będziesz szczekał przy pustej misce.

dobry Pan

18. Data: 2006-05-06 18:18:50

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karmicie trola...tylko po co ?

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

19. Data: 2006-05-06 19:53:04

Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Julia napisał(a):
> zastanawiam sie nad kupnem grila elektrycznego ale nie wiem jaki kupić i
> czy zrobione na nim mięsko jest tak samo dobre jak to z węglowego grila na
> pewno inny ma troche smak jeśli ktoś robił mięsko na grilu elektrycznym to
> proszę o opinię czy warto go kupować czy też nie
> pozdrawiam

Nie ma tego cudownego zapachu dymu i magia nie ta. Jeśli nie zależy
Ci na tym, równie dobrze można "ugrillować" na ruszcie w
elektrycznym piekarniku. Ostatnio wykonałam taki manewr z karkówką,
była przepyszna.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

20. Data: 2006-05-06 22:03:03

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pewno inny ma troche smak jeśli ktoś robił mięsko na grilu elektrycznym
> proszę o opinię czy warto go kupować czy też nie
Witam
Zalezy jaki gril. Mam tzw kontaktgril elektryczny, plyta dolna i gorna z
grzalkami. Sprawdza sie swietnie.
Pozdr
maf

Pasztet 'Drosed' z dod. marchwi - do czego to się nadaje?
Udziec indyczy, kolejna odłosna eksperymentu
KOCIOLEK !!!
Lunch lososiowy w 2 godziny
Re: Poswiateczne remanenty - co robie zle?