grill wędzarnia

1. Data: 2010-10-02 03:58:49

Temat: grill wędzarnia
Od: a <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno tu nie byłem ale mam nadzieję na pomoc w wyborze grilla z wędzarnią.
Pomyślałem, że może na początek kupię coś niedrogiego bo za kilka lat chyba
uda się coś wymurować. Nie wiem co lepsze:
http://allegro.pl/item1241403893.html czy
http://allegro.pl/item1226585403.html
a może jest jeszcze coś w tych cenach czego nie znalazłem? Są ładniejsze i
chyba lepsze "lokomotywy" ale dla mnie za duże (problem z przechowywaniem)
Są jeszcze okrągłe grille z pokrywkami i podobno nadają się do wędzenia.
Domyślam się, że tylko na gorąco a ja chciałbym także wędzić w temp 40-60
st.
Może ktoś coś mi doradzi bo święta zbliżają się i coś muszę kupić :)

2. Data: 2010-10-02 04:00:46

Temat: Re: grill wędzarnia
Od: Mateusz piąty <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze raz ja ale z poprawionym nickiem

3. Data: 2010-10-02 05:52:11

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz piaty" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> To jeszcze raz ja ale z poprawionym nickiem

A to musi byc dwa w jednym?
Na zimno wedzic mozna w kartonie po chlodziarce.

4. Data: 2010-10-02 06:26:53

Od: Mateusz piąty <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to musi byc dwa w jednym?
> Na zimno wedzic mozna w kartonie po chlodziarce.

Mam mało miejsca do chowania sprzętu a stary grill już się wysłużył.
Dlatego pomyślałem, że dwa w jednym to byłby dobre rozwiązanie. Kiedy
przekonam teścia, żeby zburzył szklarnię to postawię sobie coś trwałego ale
na razie brak miejsca.

A massz jakieś zdanie na temat tego co wskazałem na Allegro?

5. Data: 2010-10-02 07:27:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz piąty" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> ale
> na razie brak miejsca.
>
> A massz jakieś zdanie na temat tego co wskazałem na Allegro?

A szklarnia nie nadaje się do użytku?

6. Data: 2010-10-02 07:30:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz piąty" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> A massz jakieś zdanie na temat tego co wskazałem na Allegro?

Świniaka w tym nie uwędzi, chyba, że wielkości szczura.

7. Data: 2010-10-02 09:38:16

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> st.
> Może ktoś coś mi doradzi bo święta zbliżają się i coś muszę kupić :)
Kupuj taką co w miejscu gdzie się robi dym temperatura nie była wyższa niż 480
stopni. To magiczna dla wędzenia temperatura. Poniżej niej nie wytwarzają się
bardzo toksyczne i rakotwórcze substancje. Tanimi pseudo wędzarniami możesz
sobie tylko zaszkodzić. Jedyna dostępna amatorska wędzarnia spełniająca ten
warunek to amerykański Bradley. Niestety jest drogi w zakupie i eksploatacji.

8. Data: 2010-10-02 09:49:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
> [...]
> ten
> warunek to amerykański Bradley. Niestety jest drogi w zakupie i

Nie takie drogie, zwłaszcza, że zakup na lata:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=w%C4%99d
zarnia+Bradley&from_showcat=1&category=0&sg=0

9. Data: 2010-10-06 12:17:18

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może ktoś coś mi doradzi bo święta zbliżają się i coś muszę kupić :)

Przepraszam, że troszkę nie na tam ale też się kiedyś z okazji szybko
zbliżających świąt zastanawiałem co kupić i znalazłem starą beczkę. Godzina
roboty przy kopaniu kanału i wykładaniu go betonowymi płytkami chodnikowymi.
Wszystko pięknie obsypane ziemią aby było szczelnie. Żeby było smiesznie
działa tak już 4 rok a ja ciągle planuje zbudować coś trwalszego i stałego
:-). Żeby było bardziej profi możesz kupić i zamontować termometr.
Moim zdaniem jeżeli w przyszłości planujesz zbudować wędzarnie to bez sensu
jest wydawać kasę na jakieś takie tymczasowe wynalazki które pokazałeś.

Tomasz

10. Data: 2010-10-06 15:50:28

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wydawać kasę na jakieś takie tymczasowe wynalazki które pokazałeś.

Oczywiście nie uwierzysz że wędzonkami robionymi w takich warunkach robisz sobie
krzywdę. Nie ważne że są czasami smaczne. Istotne jest to że wprowadzasz do
organizmu masę trujących, zmieniających DNA i powodujących nowotwory związków
chemicznych. I to tylko dlatego że tam gdzie u Ciebie robi się dym jest za
wysoka temperatura. Tylko nie rzucaj argumentu ze to tradycyjna metoda i kiedyś
ludzie byli zdrowsi. Bo to nieprawda. 400 lat temu ludzie z trudem dożywali
czterdziestki.

ekspres cisnieniowy zelmera - czy ktos ostatnio kupil
MARZENIE !!! :-))))
O MIGDALIŃSKIEJ...
Co zrobic ze slodkiej, tlustej smietany
Piekarnik AMICA EBS 8862 - przygody