groszek cukrowy

1. Data: 2006-03-31 20:34:57

Temat: groszek cukrowy
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam wczoraj groszek cukrowy i nie wiem co z nim zrobić. Surowy jest
niedobry. Co można z nim zrobić i jak? Jeśli macie jakieś przepisy (bez
mięsa) to będę wdzięczna.
Pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2006-03-31 20:51:23

Temat: Re: groszek cukrowy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gsk" <c...@w...pl> wrote in message news:e0k3sq$bkb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kupiłam wczoraj groszek cukrowy i nie wiem co z nim zrobić. Surowy jest
> niedobry. Co można z nim zrobić i jak? Jeśli macie jakieś przepisy (bez
> [...]

Suchy czy mrożony?

3. Data: 2006-03-31 20:54:53

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "gsk" <c...@w...pl> wrote in message
>
> Suchy czy mrożony?

świeży.
G.

4. Data: 2006-03-31 21:01:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gsk" <c...@w...pl> wrote in message news:e0k526$e22$1@nemesis.news.tpi.pl...

> świeży.
> G.
w strąkach czy ziarno (zawsze trzeba opisać jak to wygląda, oszczędza czas)?

5. Data: 2006-03-31 21:34:05

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** gsk wrote:

> Kupiłam wczoraj groszek cukrowy i nie wiem co z nim zrobić. Surowy
> jest niedobry. Co można z nim zrobić i jak? Jeśli macie jakieś
> przepisy (bez mięsa) to będę wdzięczna.

Możesz usmażyć z pieczarkami, dymką i sosem ostrygowym.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

6. Data: 2006-03-31 21:42:22

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "gsk" <c...@w...pl> wrote in message

> w strąkach czy ziarno (zawsze trzeba opisać jak to wygląda, oszczędza
> czas)?

świeży, zielony, w strączkach, na tacce, pod folią, import Kenia, w
supermarkecie Carrfour (czy jak się to tam pisze) :-)
G.

7. Data: 2006-03-31 21:44:57

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Możesz usmażyć z pieczarkami, dymką i sosem ostrygowym.

no właśnie, usmażyć? czy blanszować? pieczarki niekoniecznie, ale np. jakaś
sałatka z tego by mi pasowała z sezamem, sosu ostrygowego nie mam :-(, a do
sklepu też się nie wybieram w ten pierwszy wiosenny (mam nadzieję) weekend.
Gosia

8. Data: 2006-03-31 21:48:38

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> w strąkach czy ziarno (zawsze trzeba opisać jak to wygląda, oszczędza czas)?

Panie Jerzy,
ale Pan talmudycznie do tego groszku...
ps. witam po przerwie i jak sie Panu podoba na kuchnii ???
pozdrawiam
Przemek

9. Data: 2006-03-31 22:03:46

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:e0k88f$kba$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Panie Jerzy,
> ale Pan talmudycznie do tego groszku...
> ps. witam po przerwie i jak sie Panu podoba na kuchnii ???
> pozdrawiam
> Przemek

jasne, i może pogadajcie sobie teraz o rajdach samochodowych, a o moim
groszku to już wszyscy zapomną, aż mi zgnije w lodówce ,"-(
Gosia

10. Data: 2006-03-31 22:06:57

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** gsk wrote:

> [...]
> jakaś sałatka z tego by mi pasowała z sezamem, sosu ostrygowego nie
> mam :-(, a do sklepu też się nie wybieram w ten pierwszy wiosenny

To ja polecam Google:

http://images.google.com/images?q=sugar%20snaps%20re
cipe&sa=N&tab=wi

:)))

Możesz ew. zmniejszyć ilość wyników dopisując składniki, które
posiadasz.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )