grupa krwi

1. Data: 2002-01-10 17:03:58

Temat: grupa krwi
Od: "angel13" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-)
Mam pytanko : czy to prawda ze powinniśmy jeść zgodnie z nasza grupa krwi.
Ja np. mam B i nie powinnam jeść kurczaka........a jem i dopiero teraz o tym
wyczytałam ............czy to prawda, ma jakiś wpływ na ewentualna dietę?

Magda

2. Data: 2002-01-10 19:01:42

Temat: Re: grupa krwi
Od: "Michal Mosiadz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O jedna z teorii dietetycznych. A na zdrowy rozsądek - przeszkadza Ci ten
kurczak, szkodzi, nie lubisz go ? Jak tak, to przestań. Np. znajoma
wyczytała, że zgodnie z grupą krwi nie powinna pić mleka. I fakt, od dziecka
go nie znosiła. Lepiej chyba wsłuchać się w to, co ma do powiedzenia Twój
organizm...
--
Pozdrawiam - Michał
m...@g...pl / m...@p...onet.pl

Iwan Kryłow (1769 - 1844)

Użytkownik angel13 <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1khku$1m$...@h...uw.edu.pl...

3. Data: 2002-01-10 20:31:57

Od: "angel13" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O jedna z teorii dietetycznych. A na zdrowy rozsądek - przeszkadza Ci ten
> kurczak, szkodzi, nie lubisz go ?

> uwielbiam kurczaka i napewno mi nie szkodzi ale nie wiem czy ma to jakiś
wpływ, ale jak tak piszesz to chyba przy nim zostanę............

4. Data: 2002-01-13 07:58:27

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam "O" i jako "myśliwy" powinnam jeść góry mięsa. A tymczasem mięsa
nigdy nie lubiłam i kiedy osiem lat temu przestałam je jeść zupełnie
złagodniała mi moja astma i minęło wiele drobniejszych dolegliwości.

Pozdrawiam

Beata

5. Data: 2002-01-14 00:29:35

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beta" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> A ja mam "O" i jako "myśliwy" powinnam jeść góry mięsa.

Błędna interpretacja.
Jeżeli człowiek ma pod dostatkiem różnorodnej żywności, to nie powinien jeść
zbyt dużo mięsa nawet jak ma "zero". Być może powinien wtedy jeść mniej, bo
lepiej je trawi od innych grup krwi.
Przy zbyt dużej ilości zjadanego mięsa następuje przebiałczenie organizmu.

A tymczasem mięsa
> nigdy nie lubiłam i kiedy osiem lat temu przestałam je jeść zupełnie
> złagodniała mi moja astma

Poczytałaś trochę książek i zmieniłaś odżywianie, a nie, że przestałaś jeść
mięso. Jedzenie/niejedzenie mięsa nie ma nic wspólnego z astmą. Ja miałem
początki astmy, a zaczęłem jeść mięso i całkowicie mi przeszło.

O stmie możesz poczytać:
http://www.optymalni.com/Publikacje/
Lekarze_o_Astmie_Oskrzelowej/lekarze
_o_astmie_oskrzelowej.html

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-01-16 03:59:49

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszku, jest kilka przyczyn dzięki którym czuję się lepiej a jedną z nich
jest na pewno fakt, że przestałam jeść mięso. Tobie poprawiło się, kiedy
zacząłeś je jeść a mnie, kiedy przestałam. Ludzie są różni, prawda? Sorry,
ale nie będę już czytała o DO.

Pozdrawiam

Beata

7. Data: 2002-01-16 22:55:37

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie są różni, prawda? Sorry,
> ale nie będę już czytała o DO.

Twój wybór. Jak to się mówi: "dla kawału cygan dał się powiesić."
Wybierasz astmę, a ja wybrałem zdrowie.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2002-01-18 18:50:48

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Beta" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Ludzie są różni, prawda? Sorry,
>
> Twój wybór. Jak to się mówi: "dla kawału cygan dał się powiesić."
> Wybierasz astmę, a ja wybrałem zdrowie.

Ja wybrałam zdrowie, Ty DO...

9. Data: 2002-01-20 01:05:10

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wybrałam zdrowie, Ty DO...

"Zdrowie", czyli wege, to ja wybrałem już 25 lat temu. Niestety było to
tylko "zdrowie".

Teraz jestem od kilku lat naprawdę zdrowy, mimo, że ćwierć wieku starszy.

Niestety, taki już jest człowiek, że musi się uczyć na swoich błędach...

Pozdrawiam
Leszek

10. Data: 2002-01-20 06:34:36

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Zdrowie", czyli wege, to ja wybrałem już 25 lat temu. Niestety było to
> tylko "zdrowie".

a nie dlatego zrezygnowałeś że były jakieś problemy z rodziną? i opowiedz
nam o swojej diecie na wege...

tomek

test
Meridia a odchudzanie