grupy krwi

1. Data: 2006-07-30 10:24:33

Temat: grupy krwi
Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam grupe krwi O. I jak tutaj
http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_o.h
tm jest napisane, to ta
grupa wyksztalcila sie najwczesniej. Grupa AB wyksztalcila sie najpozniej,
wiec ludzie ja posiadajacy to tzw. ludzie wspolczesni. W zwiazku z tym
odczuwam pewien dyskomfort - czy o osobach z gr. krwi O mozna powiedziec, ze
sa 'ludzmi prymitywnymi'?

Druga sprawa - na ile to dzielenie ludzi na posiadaczy odpowiednich grup
krwi jest prawdziwe? Czy to sie zawsze sprawdza? I co sadza o tym lekarze?

2. Data: 2006-07-30 10:31:05

Temat: Re: grupy krwi
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zwiazku z tym odczuwam pewien dyskomfort - czy
> o osobach z gr. krwi O mozna powiedziec, ze
> sa 'ludzmi prymitywnymi'?

Dobre ;] Proponuję równiez sie ogolić na łyso, bo włosy to pozostałość po
małpach

3. Data: 2006-07-30 18:19:33

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krwi jest prawdziwe? Czy to sie zawsze sprawdza? I co sadza o tym lekarze?

Nie jestem lekażem, ale grupa AB to uniwersalny biorca np. krwi,
a więc pasożyt i egoista.
Społeczeństwo zorganizowane, pozbawione radykalnej selekcji naturalnej
wspomaga i umożliwia rozwuj takim właśnie pasożytom.
Grupa krwi 0 zaś to uniwersalny dawca , altruista.
Faktycznie grupa krwi 0 ma małe szanse pszetrwania, jak i cała ludzkość,
właśnie z powodu istnienia pasożytuw (a to słowo jest dwuznaczne).
:)

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

4. Data: 2006-07-30 18:29:49

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał(a):
> [...]
> odczuwam pewien dyskomfort - czy o osobach z gr. krwi O mozna powiedziec, ze
Nie, nie można. Najmniej spokrewnieni ze sobą ludzie są bardziej
genetycznie do siebie podobni, niż szympansy żyjące w sąsiednich grupach
(czy jakoś tak) - artykuł z WiŻ z sierpnia 2006 (czyli aktualnie
dostępne w kioskach - polecam)

> Druga sprawa - na ile to dzielenie ludzi na posiadaczy odpowiednich grup
> krwi jest prawdziwe?
W jakim sensie prawdziwe? Czy te grupy istnieją? To popytaj się Świadków
Jehowy, jak wykorzystują sytuacje niezgodności grupowej, do
argumentowania swojej tezy o "złej" krwi. Jak najbardziej grupy istnieją
i ma to praktyczne znaczenie przy przetoczeniach krwi i przeszczepach,
a także przy opiece nad ciężarną, jeśli jest Rh-.

> Czy to sie zawsze sprawdza? I co sadza o tym lekarze?
Co ma się zawsze sprawdzać?

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

5. Data: 2006-07-30 19:08:39

Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ma się zawsze sprawdzać?

Chodzi mi np. o cechy charakteru definiowane przez grupe krwi - np. osoby z
gr. B sa spokojne, wrazliwsze od innych. Opisane jest to tutaj
http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_b.h
tm . Czy to jest zawsze
prawda, czy tylko zaobserwowano wieksza liczbe osob o danej cesze charakteru
wlasnie u osob z dana grupa krwi?

6. Data: 2006-07-30 19:11:26

Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Faktycznie grupa krwi 0 ma małe szanse pszetrwania, jak i cała ludzkość,
> właśnie z powodu istnienia pasożytuw (a to słowo jest dwuznaczne).

Dlaczego AB ma miec wieksze szanse na przzetrwanie? Jesli brac pod uwage
latwosc znalezienia dawcy do przetoczenia krwi to zgadzam sie, ci z AB maja
najlatwiej, Jednak np. 200 lat temu nie znano przetaczania krwi, wiec jakie
inne korzysci mogla odniesc osoba z AB?

7. Data: 2006-07-30 19:25:14

Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba kazdy z nas chcialby wiedziec, czy grupa krwi definiuje jego
charakter. Dlatego niech kazdy wpisze, czy dany opis pokrywa sie z jego
charakterem i cechami fizycznymi.

gr. A - http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_a.h
tm
gr. B - http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_b.h
tm
gr. 0 - http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_o.h
tm
gr. AB - http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_ab.
htm

U mnie, jako u 'zerowca', sie to sprawdza.

8. Data: 2006-07-30 20:23:40

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już znaki zodiaku wypadły z mody? Teraz są grupy krwi

9. Data: 2006-07-30 21:04:42

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał(a):
> [...]
> gr. AB - http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_ab.
htm

> U mnie, jako u 'zerowca', sie to sprawdza.

Nie daj się nabrać. To tylko 4 typy osobowości. Zawsze znajdziesz
wystarczająco dużo osób z odpowiednią grupą, aby pasowało. To samo tyczy
się znaków zodiaku. Znajdziesz jednego "barana", który odpowiada opisowi
znaku zodiaku i już jesteś przekonany, że to prawda. Dziwne by to było,
aby wszyscy ludzie urodzeni powiedzmy od 21 marca do 20 kwietnia ( i tak
co roku) mieli te same cechy charakteru. Nie sądzisz? Przypisanie tego
grupom krwi tylko próbuje jakoś pseudo-naukowo uzasadnić ten PRZESĄD.

Pozdrawiam.
Gr.B+ (spokojny, ale mało wrażliwy) ;)

10. Data: 2006-07-30 21:17:47

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mike napisał(a):
> [...]
> gr. AB - http://www.restaurants.pl/ciekawostki/grupa-krwi_ab.
htm

> U mnie, jako u 'zerowca', sie to sprawdza.

A u mnie (B)to po prostu śmiech na sali :D

--
Kaja

Ginekologia
Korekcja okularowa - pełna czy tez nie ?
Wysoka temperatura - co można jeść z owoców?
badanie hormonów - do kogo sie zgłosić?
Ból brzucha