gry komputrowe dla 6,5 latka

1. Data: 2005-04-21 01:45:27

Temat: gry komputrowe dla 6,5 latka
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę Was o polecenie gier przygodowych, w które dziecko w tym wieku
mogłoby zagrać w miarę samodzielnie. Uprzedzając komentarze - nie chodzi mi
o "pozbycie się" Młodego, ale o zwiększenie jego samodzielności. Np.
"Heroes", czy nawet wiele zadań w "Reksiu i Czarodziejach" było zbyt
trudnych i kończyło się na tym, że asystował w naszej grze.

Ewa + Paweł (6,9)

2. Data: 2005-04-21 06:17:40

Temat: Re: gry komputrowe dla 6,5 latka
Od: "Dorota C." <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP wrote:
> Prosz? Was o polecenie gier przygodowych, w które dziecko w tym wieku
> mog?oby zagraae w miar? samodzielnie.

Lego Stunt Rally, jest to proste układanie torów do ścigania się
samochodzikami Lego . Naprawde łatwe nawt dla 5 latka :)

Pozdr.
Dorota

3. Data: 2005-04-21 06:17:56

Od: "Dorota C." <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-04-21 07:52:12

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EwaP napisał:

> [...]
> "Heroes", czy nawet wiele zadań w "Reksiu i Czarodziejach" było zbyt
> trudnych i kończyło się na tym, że asystował w naszej grze.

Hm.... moje gra właśnie w Heroes M&M III, w
pasjansa Pająka, w 1. cz. Harrego Pottera, w Sims
I. Dodatkowo lata po www.myscene.com i barbie.com
ale to dziewczynka jest.

Eulalka

5. Data: 2005-04-21 08:15:28

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@k...pl> napisał(a):

> Hm.... moje gra właśnie w Heroes M&M III, w
> pasjansa Pająka, w 1. cz. Harrego Pottera, w Sims

Mój jeszcze namietnie gra w Age of Empires, Kleopatrę, Cezara, Empire
Earth -- generalnie strategie. Pierwsze Age ma małe wymagania i chyba
jest proste, Bysiek w to grał jak miał 4 lata.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

6. Data: 2005-04-21 08:30:45

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Mój jeszcze namietnie gra w Age of Empires, Kleopatrę, Cezara, Empire
> Earth -- generalnie strategie. Pierwsze Age ma małe wymagania i chyba
> jest proste, Bysiek w to grał jak miał 4 lata.

Nam na obecnej maszynie jakoś Age nie chodzi, ale
tez dawno nie walczyłam z tym.zasugerowałam się
tym co pisała autorka wątku - moje grają w Heroes
tez od 5 rż i je rajcuje. Widać jej mały ma inne
gusta.

Eulalka

7. Data: 2005-04-21 08:36:48

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@k...pl> napisał(a):

> Nam na obecnej maszynie jakoś Age nie chodzi, ale
> tez dawno nie walczyłam z tym.

Zgaduję -- Age 2 na Win2000?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

8. Data: 2005-04-21 09:01:52

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Zgaduję -- Age 2 na Win2000?

Na XP Proff.

Eulalka

9. Data: 2005-04-21 11:10:25

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EwaP napisał:
> Proszę Was o polecenie gier przygodowych

Byłoby miło, gdybyś podała platformę i system.
Ja mam PC/Wirus98, ale nie wiem, co ty masz.
Outlook Express + Avast! sugeruje też Windows,
ale czy chodzi o ten sam komputer?

Pingus / GNU
http://www.victorygames.com.pl/gry.php3?nr=445

seria z Maksem / 2 * 10 zł
http://www.maxgame.pl/x_C_Dz__P2_1110000__LL_600.htm

on-line
http://dzieci.wp.pl/
http://pbskids.org/ (moje ulubione - Teletubisie!)

J.

10. Data: 2005-04-21 13:22:47

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał
> [...]
| "Heroes", czy nawet wiele zadań w "Reksiu i Czarodziejach" było zbyt
| trudnych i kończyło się na tym, że asystował w naszej grze.

Może coś z gier edukacyjnych ?
Królik Bystrzak dla pierwszaka ( ewentualnie dla sześciolatka )
ABC z Reksiem
Klik uczy czytać

Z przygodowych : Scooby-Doo ( trzy poziomy trudności ), Rybki z ferajny (
3+ ), INIEMAMOCNI, Dino intruzi w ogrodzie ( chłopcu na pewno się spodoba ta
gra zręcznościowa ).

Teraz wyszła też seria "Kubusiowe przedszkole" - moim zdaniem całkiem nice
:)
http://www.cdprojekt.info/nasze_serie_lista.asp?sid=
14

Zobacz też te :