urlop wychowawczy a przedszkole

1. Data: 2005-04-20 15:28:17

Temat: urlop wychowawczy a przedszkole
Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam dziecko 5-cio letnie , z orzeczoną niepełnosprawnością, jestem na
wydłużonym urlopie wychowawczym i chciałam posłać córę do przedszkola na 4-5
godzin dziennie / jest taka możliwość w przedszkolu /.
Czytałam ustawę, ale tam pisze,że jak dziecko chodzi do przedszkola, to urlop
się nie należy , tylko nie wiem, czy to dotyczy wszystkich ? Córka jest chora,
ale za rok i tak musi pójść do zerówki, a w domu strasznie jej się nudzi...
Jak to wygląda od strony prawnej? może ktoś wie?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
Gośka

2. Data: 2005-04-20 22:41:36

Temat: Re: urlop wychowawczy a przedszkole
Od: "MaZuMi" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
4-5
> godzin dziennie / jest taka możliwość w przedszkolu /.

Nie jest to potwierdzone, musiałabyś się może w Zusie dowiedzieć, ale miałam
znajomą, parę lat temu, która dzięki orzeczeniu psychologa, że na te kilka
godzin dziecko musi chodzić do przedszkola nie został zabrany jej urlop.

--
MaZuMi: 5l. 2,5l.
"nie dokazuj miła nie dokazuj, przecież nie jest z ciebie znowu taki cud"

3. Data: 2005-04-22 10:06:15

Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nudzi...
> Jak to wygląda od strony prawnej? może ktoś wie?

Witaj,
z pewnoscia jezeli poslesz dziecko do przedszkola zabiora Ci zasilek
wychowawczy (o ile taki pobierasz). Co do samego urlopu to wydaje mi sie ze
nie musisz sie obawiac jego utraty w takim przypadku.

pozdrawiam
Iwona

zanik błony bębenkowej u dziecka
klasy_integracyjne