grypa - szczepić się czy nie?

11. Data: 2006-11-28 22:18:44

Temat: Re: grypa - szczepić się czy nie?
Od: "M" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego ludzie nie zauważają, że częste reklamy różnych leków i
szczepionek
> grypy niczym nie różnią się od reklamy chipsów czy coca-coli. Od jakiegoś
> leku przeciwbólowego czasami przestaje boleć głowa, tak jak po zjedzeniu
> marsa ustaje na chwilę głód. Zwykła gra interesów... Różnica tylko ta, że
> przed zjedzeniem marsa nie trzeba się konsultować z farmaceutą...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Traktuję to jak reklamę. Jednak nie chcę dopuścić do sytuacji, w której
musiałbym zostać w domu z powodu choroby, nie chodzić na wykłady i treningi.

12. Data: 2006-11-28 23:18:23

Od: anndrzej <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> Użytkownik "M" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Jak uwazasz, kazda grypa i tak ma inny typ wirusa, tak szybko mutuje. Ja mam
> uczulenie na penicyline i zaden lekarz nie powie mi zebym sie zaszczepila,
co ma piernik do wiatraka jak żyje to nie słyszałem aby jakakolwiek
szczepiona zawierała penicyliną !
> bo nikt nie wezmie odpowiedzialnosci jak zachoruje na niewiadomo co i nie
> bedzie mnie czym leczyc.
Penicyliny jako takiej nie stosuje sie w od dziesięcioleci najwyżej jej
pochodne. Jest mnóstwo antybiotyków z innych grup. Po za ty,jeśli nie
wiesz antybiotyków nie stosuje sie w chorobach wirusowych. To że Grypę
wywołuje wirus powinnaś wiedzieć z telewizorni
Kazdy lekarz, którego pytam, odpowiada mi to samo.

> pozdr
>
> cherokee

aandrzej

13. Data: 2006-11-29 08:34:27

Od: "kasia27" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciw grypie? Myślałem, że i tak jest za późno, lecz dziś widziałem apel
> zachęcający do szczepień. To jak to w końcu jest?

Ja jestem za Szczepionak nie chroni przed grypa. Po szczepieniu jeśli się
nawet zachoruj na grype to łatwiej sie ją przechodzi. i nie ma po niej
żadnych powikłań

14. Data: 2006-11-29 12:57:26

Od: a...@w...net (- -) szukaj wiadomości tego autora

"... jak to w koncu jest"

Zasadniczo zalecane jest szczepienie co roku
poniewaz,z kazdym rokiem grypa przybiera inna forme i szczepionki
dostosowuje sie do tych odmian,czyli zmiania sie ich sklad chemiczny.
W USA za szczepionki przeciwgrypowe sie nie placi,wiec to nie jest
reklama dla zysku.

Lil

15. Data: 2006-11-29 13:46:41

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "- -" <a...@w...net> napisał w wiadomości
.
> W USA za szczepionki przeciwgrypowe sie nie placi,wiec to nie jest
> reklama dla zysku.

Sugerujesz, że w USA firmy farmecutyczne rozdają szczepionki gratis, z
dobroci serca? ;)))

Pozdrawiam
Jola

16. Data: 2006-11-29 14:58:18

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Mermaind mentorsko;
<sugerujesz...>

Mieszkam w Nowym Yorku. Zarowno ja,
jak i pozostali czlonkowie mojej rodziny
szczepimy sie przeciw grypowo co roku.
Wiec wiem cos na ten temat.
W duzych zakladach organizuje sie szczepienie zbiorowe bezplatnie.
Wydaje mi sie, ze w Kanadzie stosuja ten sam system.

Pozdrawiam

Lil

17. Data: 2006-11-29 16:45:16

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Nov 2006 18:01:30 +0100, Szarlotka napisał(a):

> nigdy nie wiadomo jaki jest stan odporności w
> momencie podawania szczepienia, więc istnieje duże prawdopodobieństwo
> zachorowania

No właśnie.. bo przed szczepionką lekarz musi stwierdzić, że człowiek jest
zdrowy, prawda? A te badania wyglądają o ile mi wiadomo byle jak, zresztą
chyba to nie jest takie proste stwierdzić z całą pewnością że wirusa grypy
nie ma już w organiźmie?

Koleżanka mojej siostry po szczepionce przeciwgrypowej trafiła na pogotowie
i podobno ledwo ją odratowali.

--
Sabina

18. Data: 2006-11-29 19:45:08

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@w...net> wrote in message
.
> W duzych zakladach organizuje sie szczepienie zbiorowe bezplatnie.
> Wydaje mi sie, ze w Kanadzie stosuja ten sam system.

W to nie watpie i nie o to pytam.
Pisales/as, ze w "USA za szczepionki przeciwgrypowe sie nie placi, wiec nie
jest to reklama dla zysku". Ale przeciez ktos za nie placi, prawda? Przeciez
zaklad farmaceutyczny nie rozdaje ich za darmo? Jesli wiec popyt wzrosnie
(np. na skutek reklamy), to wzrosna zyski producentów szczepionek.

Pozdrawiam
Jola
(i dlaczego mentorsko? raczej czepialsko ;) )

19. Data: 2006-11-29 21:45:58

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia27 <k...@o...pl> napisał(a):

> Ja jestem za Szczepionak nie chroni przed grypa. Po szczepieniu jeśli się
> nawet zachoruj na grype to łatwiej sie ją przechodzi. i nie ma po niej
> żadnych powikłań

Moja mama po zaszczepieniu się na grypę przechorowała pare miesięcy. Złapała
postać poronną, która ani nie chciała się rozwinąć, ani wyleczyć. Być może
osłabiony szczepionką organizm nie umiał sobie z wirusem poradzić. I już się
nie szczepi. Ja też nie - jestem ogólnie zdrowa, przebycie grypy /średnio
raz na 5 lat/ nie stanowi dla mnie zagrożenia - w takim stanie zdrowia, jaki
mam.

I jestem przeciw - w przypadku osób, dla których grypa nie jest sama w sobie
zagrożeniem.

Ania

20. Data: 2006-11-29 22:59:38

Od: "Tomek" <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s"

> Nie ma sensu. Mozesz natomiast naturalnie wzmocnic organizm spozywajac
> czosnek (nie za duzo),

Czemu nie za duzo? ile to jest nie za duzo? zabek dziennie? Akurat jestem
przeziebiony i spozywam czosnek:)

pozdrawiam,
Tomasz

Wyniki badan krwi - interpretacja
[gdzie] na Dolnym Slasku usuwanie kamienia z ukladu moczowego
Ząb, boli a nie powinien...
drgajaca lewa powieka pod okiem
Ból żeber