Ból żeber

1. Data: 2006-11-28 01:18:19

Temat: Ból żeber
Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

2 dni temu położyłem się spać w pełni sił... Po obudzeniu zauważyłem, że
nawet najdelikatniejsze dotknięcie ostatnich (dolnych) żeber powoduje
ogromny ból, czy ktoś orientuje się, co to może być?

--
Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

2. Data: 2006-11-30 06:14:28

Temat: Re: Ból żeber
Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Magosa 'hexio' wrote:
> [...]
> nawet najdelikatniejsze dotknięcie ostatnich (dolnych) żeber powoduje
> ogromny ból, czy ktoś orientuje się, co to może być?

Odwołuje pytanie - minęło po 3 dniach.

--
Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

Alergia na serwatke mleka
interested in wombats
wyniki wymazu z gardla
[Wrocław] jaki specjalista od Achalazji przełyku? Oraz uwagi chorych.
skierowanie na badanie krwi