skierowanie na badanie krwi

1. Data: 2006-11-27 20:47:43

Temat: skierowanie na badanie krwi
Od: "Anna " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostałam od swojego lekarza skierowanie na badanie krwi. Jednak nim zdążyłam
się udać na owo badanie dosyć mocno się przeziębiłam. Muszę odczekać z tym
badaniem aż się wyleczę, żeby wyniki nie były zafałszowane. Jak długo ważne
jest takie skierowanie?

Ania

2. Data: 2006-11-27 21:20:22

Temat: Re: skierowanie na badanie krwi
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się udać na owo badanie dosyć mocno się przeziębiłam. Muszę odczekać z tym
> badaniem aż się wyleczę, żeby wyniki nie były zafałszowane. Jak długo

Nie wiem ile jest ważne... Ale wiem, że najbardziej prawidłowy jest wynik po
min. 16 godzinnej "głodówce".
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-11-27 22:18:40

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Nie wiem ile jest ważne... Ale wiem, że najbardziej prawidłowy jest wynik po
> min. 16 godzinnej "głodówce".

To zależy imbecylu, co sobie bada. Jak coś zje przed pobraniem krwi, to
jej parametry płytek na pewno się nie zmienią. Etc.

pzdr.
R*

4. Data: 2006-11-27 23:43:21

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> To zależy imbecylu, co sobie bada. Jak coś zje przed pobraniem krwi, to
> jej parametry płytek na pewno się nie zmienią. Etc.

Pisałem o standardowym badaniu. Ale nie będę siebie sprowadzał do Twojego
poziomu we wyzwiskach, ponieważ moja kultura na to nie pozwala...:)))
Pozdrawiam Cię szczególnie miło Jurek M.

5. Data: 2006-11-27 23:44:28

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Pisałem o standardowym badaniu. Ale nie będę siebie sprowadzał do Twojego
> poziomu we wyzwiskach, ponieważ moja kultura na to nie pozwala...:)))

Nigdzie nie napisałeś o standardowym badaniu;). Ale cóż, od żółtek i
śmietany skleroza postępuje...

pzdr.
R*

6. Data: 2006-11-29 07:36:14

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> Użytkownik "Anna " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem ile jest ważne... Ale wiem, że najbardziej prawidłowy jest wynik po
> min. 16 godzinnej "głodówce".
> Pozdrawiam Jurek M.

Troszeczke przesadziles.
Wystarczy dzien wczesniej jesc zwyczajnie-bez nadmiernego obciazania
przewodu pokarmowego w tluszcze i weglowodany (mala dygresja - mialam
pacjenta ktory 8 godzin wczensiej tzn na kolacje zjadl sluszna porcje
tlusciutkiej pieczonej gaski) ostatni posilek zjesc kolo godziny 18.00 tez
raczej lekki i rankiem przyjsc na badania do laboratorium. Tylko blagam nic
rano nie jesc :) (znow mala dygresja - mialam pacjenta ktory nic absolutnie
nie jadl poza pol bochenkiem chleba ze sloiczkiem majonezu - w obydwy
przypadkach parametry znacznie odbiegaly od normy).
Acha i jeszcze taka uwaga - w przypadku badan cholesterolu krew nalezy
pobrac przed 9 rano.
I dla tych co lubia ranna gimnastyke - tez nie przesadzac z wysilkiem- wiele
parametrow jest tez z tym zwiazanych - np kreatynina :)
I jeszcze jedna drobna uwaga - esli oddajecie mocz do analizy to blagam
podmyjcie sie :)

Pozdrawiam

Wirgo

--