wyniki wymazu z gardla

1. Data: 2006-11-28 00:31:20

Temat: wyniki wymazu z gardla
Od: "stefan" <s...@e...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zrobilem sobie wymaz i wyhodowano mi takowych wspollokatorow mojego gardla:
1. Streptococcus haemoliticus gr.C - wzrost srednio obfity
2. Candida sp. - wzrost pojedynczych kolonii
3. Haemophilus parainfluenzae
4. Streptococcus viridans

Dla 3 i 4 nie ma opisu co do wzrostu.
Ogolnie jestem zdrowy, mam 23 lata, nic mi nie dolega. Wymaz zrobilem bo mam
bialy jezyk, a z tego co czytam w necie to objaw posiadania jakiegos
swinstwa w sobie. Pytanie czy te wyniki nakazuja udac sie do lekarza zeby
rozpoczac jakies leczenie czy nie ma sie specjalnie czym martwic?

2. Data: 2006-11-28 15:53:55

Temat: Re: wyniki wymazu z gardla
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan" <s...@e...nie.ma> napisał w wiadomości
> [...]
> gardla:
> 1. Streptococcus haemoliticus gr.C - wzrost srednio obfity
> 2. Candida sp. - wzrost pojedynczych kolonii

ad, 1.Wirus paciorkowca powodujący zapalenie gardła i migdałów
W większości jest samowyleczalny. Stosuje się również kuracje
antybiotykami z rodziny pencyliny.

ad,2. Drożdżaki, wywołują stany zapalne. Skąd one *tam* się wzięły.

ad, 3. Bakterie z rodziny paciorkowców
ziarenkowiec Gram(+), wchodzi w skład flory fizjologicznej górnych
dróg oddechowych, wywołuje zakażenia u chorych z niedoborami
odporności.

Od Pana zależy, czy wybierze się Pan do lekarza. Ja bym radziła.

j.

3. Data: 2006-11-28 20:26:25

Od: "Maciej Zacharski" <wormm@o+Wytnijto+2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ad, 1.Wirus paciorkowca powodujący zapalenie gardła i migdałów
> W większości jest samowyleczalny. Stosuje się również kuracje
> antybiotykami z rodziny pencyliny.

Ad.1. Bakteria - paciorkowiec, a nie wirus, bo wirusy to twory organiczne,
które nie wykazują przejawów życia poza komórkami żywych organizmów i jeśli
dobrze myślę - nie da się ich wyhodować na na pożywce dla bakterii.
Pozdrawiam,
MZ

4. Data: 2006-11-30 12:14:20

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan napisał(a):
> [...]
> swinstwa w sobie. Pytanie czy te wyniki nakazuja udac sie do lekarza zeby
> rozpoczac jakies leczenie czy nie ma sie specjalnie czym martwic?

Nie ma sie czym martwic. Bakterie wyhodowane w laboratorium nijak sie
maja do stanu Twojego organizmu, problem bylby gdybys byl chory. Wirusy
jak powiedzial przedmowca to martwa materia organiczna, z tego powodu
niegrozna, natomiast drozdzaki moga swiadczyc o tym ze znajduje sie w
Twojej jamie ustnej pozywka dla nich-moze zla dieta?

5. Data: 2006-12-01 00:17:28

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gardla:
> 1. Streptococcus haemoliticus gr.C - wzrost srednio obfity
> 2. Candida sp. - wzrost pojedynczych kolonii

Zwykła flora bakteryjna>
> [...]
> Ogolnie jestem zdrowy, mam 23 lata, nic mi nie dolega. Wymaz zrobilem bo
> mam bialy jezyk, a z tego co czytam w necie to objaw posiadania jakiegos

Biały język podobnie jak błekitna krew jest swiadectwem szlachetnego
pochodzenia. Gratuluje !

Pytanie czy te wyniki nakazuja udac sie do lekarza zeby
> rozpoczac jakies leczenie czy nie ma sie specjalnie czym martwic?

Na przyszlosc radze skonsultowac sie z lekarzem a nie wyrzucac pieniedzy w
błoto. Podejrzewam, ze badanie kosztowalo co najmniej pol litra. I to
markowej czysciochy.

[Wrocław] jaki specjalista od Achalazji przełyku? Oraz uwagi chorych.
skierowanie na badanie krwi
Plastik z czajnika bezprzewodowego
sprawa korhydronu i kolory opakowań
przepuklina pępkowa u niemowlęcia