Alergia na serwatke mleka

1. Data: 2006-11-28 00:46:46

Temat: Alergia na serwatke mleka
Od: "Pablo" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam 26 lat i od mniej wiecej czterech lat jestem uczulony na serwatke
mleka(przynajmniej wtedy stalo sie to widoczne, wczesniej nie odczuwalem
zadnych objawow) ...przyjecie tego alergenu w jakims pokarnmie skutkuje
wysypka szczegolnie na udach i tułowiu ...wysypka jest bardzo swedzaca i
ujawnia sie jakies kolo 48 godzin po spozyciu
Byłem juz u wielu lekarzy odpowiedz kazdego z nich to to ze jest to dziwny
przypadek aby w wieku 22 lat nabawic sie alergii i ze nie bardzo moga mi
pomoc
na poczatku faszerowali mnie Clemastinum Zyrtec'iem itp. + masci lub kremy
ze sterdyami na wysypke.
Ostatnio uzywamtylko bedicortu G miejscowo na skutki jednak w jakis sposob
chcialbym wyeliminowac przyczyny alergii...w przypadku dzieci sporo o tym
problemie bylo pisane ale moze ktos z doroslych ma badz mial podobne
problemy i radzi sobie jakos z nimi ( troche ciezko wykluczyc serwatke
białkowa z diety mezczyzny w sile wieku ) slyszalem cos o metodzie leczenia
alergii rezonansem magnetycznym ...czy kots moze wypowiedziec sie o
skutecznosci tego w przypadku osob doroslych??

Z góry dzieki za pomoc

Paweł

2. Data: 2006-11-28 15:27:17

Temat: Re: Alergia na serwatke mleka
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablo" <p...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Witam mam 26 lat i od mniej wiecej czterech lat jestem uczulony na
> serwatke
> mleka
>
> Z góry dzieki za pomoc
>
> Paweł

Przynajmniej połowa ludzi w Polsce jest uczulona na mleko i jego przetwory.
Ja też. Mój lekarz rodzinny też.
Można przestać pić serwatkę. Doskonale nadaje się do celów higienicznych.
Ja pamietam, ze moja mama i babcie myły twarz w serwatce.

Pozdrawiam

j.

interested in wombats
wyniki wymazu z gardla
[Wrocław] jaki specjalista od Achalazji przełyku? Oraz uwagi chorych.
skierowanie na badanie krwi
Plastik z czajnika bezprzewodowego