grypa - szczepić się czy nie?

21. Data: 2006-11-30 07:19:27

Temat: Re: grypa - szczepić się czy nie?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@t...tomek> napisał w wiadomości

> Czemu nie za duzo? ile to jest nie za duzo? zabek dziennie? Akurat jestem
> przeziebiony i spozywam czosnek:)

Wszystko jest szkodliwe w nadmiarze;) Watroba moze tego nie zniesc. Sadze,
ze jednorazowo bezpiecznie jest zjesc 1-2 zabkow czosnku.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

22. Data: 2006-11-30 08:08:18

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anndrzej" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Penicyliny jako takiej nie stosuje sie w od dziesięcioleci najwyżej jej
> pochodne. Jest mnóstwo antybiotyków z innych grup. Po za ty,jeśli nie
> wiesz antybiotyków nie stosuje sie w chorobach wirusowych. To że Grypę
> wywołuje wirus powinnaś wiedzieć z telewizorni

Wiem bardzo dobrze, jednak kazda grypa konczy sie u mnie zapaleniem oskrzeli
lub opłucnej i kazdy lekarz, który mnie leczy dobrze o tym wie. Uczulenie
mam na penicyline i pochodne oczywiscie. Mysle,ze lekarze maja wieksze
kompetencje niz ty, chyba ze jestes lekarzem z odpowiednia praktyką.

pozdr

cherokee

23. Data: 2006-11-30 11:46:10

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wywołuje wirus powinnaś wiedzieć z telewizorni
> Kazdy lekarz, którego pytam, odpowiada mi to samo.

Wirus jest martwa organiczna materia, wiec jak moze wywolywac
jakakolwiek chorobe?

24. Data: 2006-11-30 12:26:50

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

> Wirus jest martwa organiczna materia, wiec jak moze wywolywac
> jakakolwiek chorobe?

O, to było dobre. Właśnie zniknęłaś setki chorób :D

pzdr.
R*

25. Data: 2006-11-30 13:15:41

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> O, to było dobre. Właśnie zniknęłaś setki chorób :D
>
> pzdr.
> R*

Tu np. o wirusach z Wikipedii

"Wirusy są bezwzględnymi pasożytami wewnątrzkomórkowymi,
namnażającymi się dzięki wykorzystaniu aparatu kopiującego
zawartego w komórkach"
Wirus sam z siebie nie jest w stanie rozmnozyc sie bo nie jest zywy.
To, co my nazywamy wirusami powstaje w wyniku rozpadu zywych komorek.

26. Data: 2006-12-01 00:39:27

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

> [...]
> Wirus sam z siebie nie jest w stanie rozmnozyc sie bo nie jest zywy.
> To, co my nazywamy wirusami powstaje w wyniku rozpadu zywych komorek.

No, przykro mi, ale jakby sam się namnażał sobie, to byłby mu
niepotrzebny człowiek. czyli dochodzimy do meritum- choroby wirusowe (a
więc wirusy szkodliwe). :)

pzdr.
R*

27. Data: 2006-12-01 08:22:56

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> No, przykro mi, ale jakby sam się namnażał sobie, to byłby mu
> niepotrzebny człowiek. czyli dochodzimy do meritum- choroby wirusowe (a
> [...]

Inicjatorem "namnażania" jak to określasz sa zywe twory, np.
bakterie, ktore wchlaniaja wirusy. A nowe wirusy tworza sie w chwili
smierci komorek. Ty patrzysz na wirusy tylko od ich strony, ja patrze
od strony zyjacego organizmu. To zyjace organizmy decyduja o tym czy
wirusy sie pojawia w momencie ich smierci. Wirusy sa skutkiem smierci
komorek a nie ich przyczyna.

28. Data: 2006-12-01 10:57:47

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

>To zyjace organizmy decyduja o tym czy
> wirusy sie pojawia w momencie ich smierci. Wirusy sa skutkiem smierci
> komorek a nie ich przyczyna.

Tylko że same powodują tę śmierć, zauważ:P

pzdr.
R*

29. Data: 2006-12-01 14:12:19

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 11:57, "ryou.ko" <r...@g...pl> wrote:

> pzdr.
> R*

Nie. Wlasnie dlatego ze nie jest zywy, nie moze powodowac smierci. To
umierajace zywe komorki badz organizmy pozostawiaja po sobie wirusy.
Wiesz na pewno ze zdrowy czlowiek generalnie nie ma chorob, prawda?
Gdyby twoja koncepcja byla prawdziwa, nie liczylby sie stan zdrowia
czlowieka a sama obecnosc wirusa. Na choroby trzeba patrzec szerzej niz
tylko to co widac pod mikroskopem.

30. Data: 2006-12-01 14:53:06

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

> Nie. Wlasnie dlatego ze nie jest zywy, nie moze powodowac smierci. To
> umierajace zywe komorki badz organizmy pozostawiaja po sobie wirusy.
> Wiesz na pewno ze zdrowy czlowiek generalnie nie ma chorob, prawda?

Mam wrażenie, że rozmawiam z kimś kto nie wie, co to są wirusy
_chorobotwórcze_. I nie zna mechanizmu powstawania chorób wirusowych.

pzdr.
R*

Wyniki badan krwi - interpretacja
[gdzie] na Dolnym Slasku usuwanie kamienia z ukladu moczowego
Ząb, boli a nie powinien...
drgajaca lewa powieka pod okiem
Ból żeber