grypa - szczepić się czy nie?

31. Data: 2006-12-01 15:01:49

Temat: Re: grypa - szczepić się czy nie?
Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> Mam wrażenie, że rozmawiam z kimś kto nie wie, co to są wirusy
> _chorobotwórcze_. I nie zna mechanizmu powstawania chorób wirusowych.
>
> pzdr.
> R*

Natomiast ja rozmawiam z kims kto mysli ze jej teoria powstawania
chorob wirusowych jest jedyną słuszną

32. Data: 2006-12-01 16:43:02

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

> Natomiast ja rozmawiam z kims kto mysli ze jej teoria powstawania
> chorob wirusowych jest jedyną słuszną

To nie jest "moja" teoria, tylko powszechnie znana i, co więcej,
udokumentowana badaniami. Może warto ponadrabiać braki wiedzowe, a nie
wymyślać swoje teorie spisku?

Tak obalając Twoją "teorię"- jak współżyjesz z nosicielem hiv, to
choćbyś był okazem zdrowia, wiele Ci to nie pomoże. To tak a propos
tego, że ponoć w zdrowym organizmie wirusy się nie namnożą. I
uprzedzając głupawe argumenty- tu nie ma żadnych bakterii, w których to
"wirus mógłby się rozwinąć". Albo nie uważałeś na biologii, albo palisz
nałogowo jakieś świństwo, bo Twoje wywody brzmią jak majaczenia narkomana;)

pzdr.
R*

33. Data: 2006-12-03 22:30:43

Temat: Re: grypa - szczepiae si? czy nie?
Od: Rutin <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...net napisał(a):
> W duzych zakladach organizuje sie szczepienie zbiorowe bezplatnie.

Pracodawca placi dlatego masz za free ;-)

U mnie w pracy ostatnio bylo szczepienie i ja jako jedyny nie chcialem
bo nie wierze w szczepionki. Wszyscy sie dziwili :P Minelo moze 2tyg i
sa juz 3 osoby na L4 ze wzgledu na...grype :D A ja sobie pracuje i
codziennie lykam odpowiednie witaminki do tego cytrusy :P

34. Data: 2006-12-04 14:10:52

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 17:43, "ryou.ko" <r...@g...pl> wrote:

> udokumentowana badaniami. Może warto ponadrabiać braki wiedzowe, a nie
> wymyślać swoje teorie spisku?

Przeciez to ty wierzysz w teorie spisku ze wirusy nas atakuja, nie ja
:-). Jest tak samo mnostwo badan gdzie ludzie nie dali rady zarazic sie
chorobami uwazanymi powszechnie za wirusowe mimo ze przebywali z
chorymi.

> Tak obalając Twoją "teorię"- jak współżyjesz z nosicielem hiv, to
> choćbyś był okazem zdrowia, wiele Ci to nie pomoże.

Wlasnie pomoze. Decydujacy dla powstawania chorob jest stan zdrowia
organizmu.

> [...]
> nałogowo jakieś świństwo, bo Twoje wywody brzmią jak majaczenia narkomana;)

Pudlo. Diagnoza przez internet slabo Ci wyszla.

35. Data: 2006-12-04 16:25:49

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

> Wlasnie pomoze. Decydujacy dla powstawania chorob jest stan zdrowia
> organizmu.

Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. _Nawet_jeśli_ będziesz zdrowy, a
będziesz miał kontakt z tym wirusem, to się zarazisz i tak. Stan zdrowia
organizmu gra rolę w zakażeniem wirusem, ale na pewno nie decydującą.

> Pudlo. Diagnoza przez internet slabo Ci wyszla.

Jakieś argumenty?

PS Poważnie, polecam książkę do mikrobiologii

pzdr.
R*

36. Data: 2006-12-05 09:22:21

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. _Nawet_jeśli_ będziesz zdrowy, a
> będziesz miał kontakt z tym wirusem, to się zarazisz i tak. Stan zdrowia
> organizmu gra rolę w zakażeniem wirusem, ale na pewno nie decydującą.

Zaraz,co mam czytac ze zrozumieniem? Przeciez nie napisalas zadnych
wyjasnien swojej teorii.

> Jakieś argumenty?

Ja ci napisalem argument, do ktorego nie podjelas konwersacji.... Jest
mnostwo badan w ktorych ludzie chcieli celowo zarazic sie od chorych a
nie dali rady. Nie daje ci to nic do myslenia?

37. Data: 2006-12-05 11:35:51

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek napisał(a):

> Zaraz,co mam czytac ze zrozumieniem? Przeciez nie napisalas zadnych
> wyjasnien swojej teorii.

Nie chce mi się przepisywać książki do wirusologii. Wystarczy że się
wysilisz i przeczytasz tam odpowiedni rozdział. To jest wiedza
powszechnie uznana.

> Ja ci napisalem argument, do ktorego nie podjelas konwersacji.... Jest
> mnostwo badan w ktorych ludzie chcieli celowo zarazic sie od chorych a
> nie dali rady. Nie daje ci to nic do myslenia?

Mam uwierzyć na piękne oczy czy podasz jakieś linki do tych badań?

pzdr.
R*

Wyniki badan krwi - interpretacja
[gdzie] na Dolnym Slasku usuwanie kamienia z ukladu moczowego
Ząb, boli a nie powinien...
drgajaca lewa powieka pod okiem
Ból żeber