grypa z pacanowa

1. Data: 2009-12-11 15:55:28

Temat: grypa z pacanowa
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"http://www.dziennik.pl/gospodarka/article503341/Nad
chodzi_nowa_grypa_Kozia.html"

"Świat jeszcze nie doszedł do siebie po świńskiej grypie, tymczasem
nadchodzi nowa odmiana tej groźnej choroby. To grypa... kozia. Zabiła
już sześć osób i niedługo zacznie rozprzestrzeniać się po Europie. Na
nowego wirusa nie ma jeszcze żadnych lekarstw."

2. Data: 2009-12-11 16:12:07

Temat: Re: grypa z pacanowa
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> nadchodzi nowa odmiana tej groźnej choroby. To grypa... kozia.
> Zabiła już sześć osób i niedługo zacznie rozprzestrzeniać się po
> Europie. Na nowego wirusa nie ma jeszcze żadnych lekarstw."

Nie wirus, tylko riketsje; nie nowa, tylko znana od dawna. Ciekawe, ile
jeszcze dobnoustrojów świat "odkryje" po rewelacjach prasowych.

A w ogóle, to Polska była pierwsza:P
http://www.pressmedia.com.pl/sn/index.php?option=com
_content&task=view&id=4727&Itemid=40
Smacznego ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2009-12-11 16:39:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> [...]
> już sześć osób i niedługo zacznie rozprzestrzeniać się po Europie. Na
> nowego wirusa nie ma jeszcze żadnych lekarstw."

Wystarczy przeszukać moje posty na grupy - wyprorokowałem łącznie z nazwą...

4. Data: 2009-12-11 16:40:14

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Nie wirus, tylko riketsje; nie nowa, tylko znana od dawna. Ciekawe, ile
> jeszcze dobnoustrojów świat "odkryje" po rewelacjach prasowych.

Przecież piszą o powikłaniach w wyniku grypy koziej (parszej).

5. Data: 2009-12-11 16:57:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Wystarczy przeszukać moje posty na grupy - wyprorokowałem łącznie z
> nazwą...

...Chorobę opisaną 70 lat temu. Moje najszczersze gratulacje!

--
Pozdrawiam - Aicha (zakompleksiona i zdołowana. Idę doić krowy, może się
zarażę i skończy się mój marny żywot:))

6. Data: 2009-12-11 17:03:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 16:55:28 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> już sześć osób i niedługo zacznie rozprzestrzeniać się po Europie. Na
> nowego wirusa nie ma jeszcze żadnych lekarstw."

Producenci świń chcą załatwić producentów kozich skórek na kożuchy.
--

Ikselka.

7. Data: 2009-12-11 17:28:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> ...Chorobę opisaną 70 lat temu. Moje najszczersze gratulacje!

Przerzutka rowerowa. Przeczytaj co na temat pasożydów z "tej" choroby
napisałem,,,

8. Data: 2009-12-11 17:30:41

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
chodzi_nowa_grypa_Kozia.
html"

> Producenci świń chcą załatwić producentów kozich skórek na kożuchy.

Raczej kozich jogurtów i serków. Biedne kucharstwo, o czym będzie pisało
i mówiło w łżemendach?
Przerzucą się na kaszanki (pipek) nadziewane salcesonem z grzybów?

9. Data: 2009-12-11 17:36:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 18:30:41 +0100, Prawusek napisał(a):

> Raczej kozich jogurtów i serków.

Nie jadam. Śmierdzą.
--

Ikselka.

10. Data: 2009-12-14 09:29:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> Wystarczy przeszukać moje posty na grupy - wyprorokowałem łącznie z
> nazwą...

Powaznie zgadles? Wydawalo mi sie ze byl "konkurs" na grupie i nikt nie
zgal....
Duch

Swinska grypa - i co dalej?
Re: Dylemat