grypa żołądkowa

11. Data: 2002-12-11 19:34:37

Temat: Re: grypa żołądkowa
Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:at5mn8$reb$1@szmaragd.futuro.pl...

> Mam wrażenie, że w swojej wypowiedzi prosiłaś o radę, jak się tego pozbyć
> raczej jej nie uzyskałaś od LaLuny. Chyba jeszcze raz poczytam tą
> dyskusję-może coś przeoczyłam.

O! Witaj Wiewioro! I Ty tutaj? A to niespodzianka. I znowu bedziesz za mna
chodzila i mowila ze mam byc cicho bo lekarzem (tym razem ludzkim) nie
jestem?
Po pierwsze - odpowiadalam nie Malgosi bezposrednio a Obcemu.
Po drugie - w poscie Malgosi nie zauwazylam pytania - po prostu napisala ze
zle sie czuje a z nastepnego postu mozna wywnioskowac ze wie co nieco.
Po trzecie - jakie pobudki Toba kierowaly bys napisala te slowa?

Wiesz ze zlosliwosc i czepliwosc urodzie szkodzi a z tego rodza sie
kompleksy i kolko sie zamyka?

Pozdrawiam zdegustowana
Agnieszka
--