grzybica

1. Data: 2002-09-18 20:05:21

Temat: grzybica
Od: "Zocha" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy stóp???

1. Data: 2002-09-18 20:52:09

Temat: Re: grzybica
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zocha" <n...@w...pl> wrote in message news:amanqk$j00$1@news.onet.pl...
> Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy stóp???

Dermatolog.

Hanuś

1. Data: 2002-09-18 21:17:11

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:

> Dermatolog.

oklady czy napar?:)

p, nmsp;)))

xx.

1. Data: 2002-09-19 06:48:46

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zocha <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amanqk$j00$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-09-19 07:45:26

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy
stóp???

Mam wrażenie że oprócz obcięcia stóp - nie istnieje żaden sposób.
Nawet leczony, suszony, leczony suszony - grzyb jest niezniszczalny i
lak już raz załapany to do końca życia trzeba pamiętać że może się
'odrodzić'

A tak w ogóle to dermatolog !!!! Pomoże leczyć tak by grzybek miał
'trudne życie'

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-19 08:19:14

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zocha" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy stóp???

A u dermatologa byłaś?
Badania, czy to na pewno grzyb robiłaś, czy tylko tak Ci się wydaje?
Dlaczego potrzebne są badania? Bardzo podobne objawy dają infekcje
bakteryjne, a leki likwidujące grzyba sprzyjają namnażaniu bakterii i na
odwrót.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-19 08:40:41

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy stóp???

Bardzo dobra jest zasypka do stop MYCODERMINA. Mozna kupic bez recepty, jest
tania. Codziennnie zasypywac nia stopy. Grzybica znika calkowicie po okolo
10 dniach (nie pamietam dokladnie, zalezy tez od stopnia zaawansowania).
Jest tez plyn, ale zasypka jest skuteczniejsza. Nosic bawelniane skarpety.
To jest bardzo skuteczne. Grzybek nie wraca (jesli sie samemu o to nie
postarac, bo jak ktos np. nie nosi klapek na basen, to jego problem)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-19 17:33:34

Od: "Dana" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zocha <n...@w...pl> napisał(a):

> Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy stóp???

Wszystko zależy od stopnia zaawansowania grzybicy. Na pewno powinnaś udać się
do lekarza, gdyż choroba ta jest niestety trudna do całkowitego wyleczenia.
Ważne jest stosowanie leków przeciwgrzybicznych (np. klotrymazol 1% dostępny
w aptece bez recepty) oraz zasypek. Należy także dbać szczególnie o
zachowanie suchości objętych grzybicą miejsc (dokładne osuszanie przestrzeni
między palcami po kąpieli, częsta zmiana skarpetek itp.)

Pozdr. D.S.

1. Data: 2002-09-22 22:18:28

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Zocha wrote:

> Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy stóp???

Polecam olejek z drzewa herbacianego. Stosujesz bezpośrednio na chore
miejsca, jak dla mnie najlepszy specyfik. Zapobiegawczo można sobie
pomoczyć nogi w wodzie z olejkiem tak 4-5 kropli na miskę ciepłej wody.
No i przede wszystkim dokładnie wycierać stopy po kąpieli czy prysznicu :)
--
Pozdrówki,
Anka

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

1. Data: 2002-09-24 10:48:19

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zocha <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amanqk$j00$...@n...onet.pl...
> Czy zna ktoś może szybki i skuteczny sposób pozbycia się grzybicy stóp???

citrosept ja uzywalam przed moim weselem (niestety po antybiotykach mnie
napadlo to chorubsko i nie tylko zewnetrzenie ale tez i wewnetrznie pare dni
i bylo
po krzyku) na weselisku bylam juz zdrowa jak tur)))

eyeliner
co sadzicie o vichy?
pieprzyki
tusz do rzęs