grzybki chitake

11. Data: 2008-11-23 13:02:00

Temat: Re: grzybki chitake
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1gcdsdinvtbov$.3puj02xmc8vn$.dlg@40tude.net...

> Proszę bardzo.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Shiitake

Albo:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
TF-8&rls=CNDB,CNDB:2008-43,CNDB:en&q=shitake

12. Data: 2008-11-23 16:39:54

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> dziękuję za prawidłową pisownię

Jak zwykle glupie niedoinformowane trolle wprowadzaja Cie w blad, a Ty
nie dosyc, ze je czytasz, to jeszcze cytujesz i zasmiecasz grupe. Po co?
Grzyby prawidlowo sie nazywaja shiitake.

Mozesz je traktowac jak opienki. Ja lubie smazone na masle same lub
panierowane. Mozna pomieszac z pieczarkami i z suszonymi i zrobic dobry
sos lub zupe grzybowa. Marynuja sie wspaniale. Maja duze wartosci
medyczne, szczegolnie w zwalczaniu nowotworow.

MB

13. Data: 2008-11-23 17:00:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2008 14:02:00 +0100, Panslavista napisał(a):

> Albo:
> http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
TF-8&rls=CNDB,CNDB:2008-43,CNDB:en&q=shitake

Nie.

14. Data: 2008-11-23 17:10:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
TF-8&rls=CNDB,CNDB:2008-43,CNDB:en&q=shitake

> Nie.

Quod libet.

15. Data: 2008-11-24 17:44:45

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Jak zwykle glupie niedoinformowane trolle wprowadzaja Cie w blad, a Ty
> nie dosyc, ze je czytasz, to jeszcze cytujesz i zasmiecasz grupe. Po co?
> Grzyby prawidlowo sie nazywaja shiitake.

Shii-take!

Shiitake, syn. Shitake - twardziak jadalny.

Co to są wartości medyczne?
pozdr. Jerzy

16. Data: 2008-11-24 17:50:15

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal pisze:
> Witam
> Znajomy jutro ma przywieść skrzynke grzybow chitake
[...]

Skoro piszesz "dziękuję za prawidłową pisownię " to następnym razem
napisz przywieźć.
Bo gorzej będzie jak on ci te grzyby przywiezie a za moment będzie
chciał ci przywieść żonę.
Chcesz chować cudze dzieci?
;-)
pozdr. Jerzy

He..he
Duże jajo
Re: Xbox hałasuje?
Re: Xbox hałasuje?
Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??