grzyby -dla Dirko

1. Data: 2009-09-19 06:17:35

Temat: grzyby -dla Dirko
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są a jakże tyle że prawdziwki 100% ROBACZYWE
Podgrzybki ponad 60% robaczywe
a jak u was
SJS

2. Data: 2009-09-19 06:38:32

Temat: Re: grzyby -dla Dirko
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h91tpd$q7g$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
napisał(a):
> Są a jakże tyle że prawdziwki 100% ROBACZYWE
> Podgrzybki ponad 60% robaczywe
> a jak u was

Hejka. Aż tak ludzie na zarobaczywienie grzybów nie narzekają ale ja mam
informacje z drugiej ręki, bo sam całymi dniami rekreuję na działce. :-)
Pozdrawiam bezleśnie Ja...cki

3. Data: 2009-09-19 06:57:24

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
> mam
> informacje z drugiej ręki, bo sam całymi dniami rekreuję na działce. :-)

tu kilka zdjęć
http://my1.photozig.net/siudalski/Album1/zphotodetai
ls.php?photo=0
przyniosłem na działkę i rozsypałem pod debami i sosnami, może doczekam?
SJS

4. Data: 2009-09-19 10:26:09

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in message
> Są a jakże tyle że prawdziwki 100% ROBACZYWE
> Podgrzybki ponad 60% robaczywe
> a jak u was
> SJS

A ja kilka dni temu usłyszałem "z drugiej ręki" więc informacja
nie sprawdzona, że jest jakaś metoda na robaczywe grzyby
typu - moczyć w wodzie(?) czy słonej wodzie(?)
I że wtedy robale wyłażą.
Ale czy to prawda? Ile moczyć?
Tego niestety nie wiem.

Może ktoś zweryfikuje.

5. Data: 2009-09-19 10:34:42

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek pisze:

> [...]
> nie sprawdzona, że jest jakaś metoda na robaczywe grzyby
> typu - moczyć w wodzie(?) czy słonej wodzie(?)

słyszałam o moczeniu w tym celu w wodzie z octem, ale nie stosowałam, błee.
--
B.

6. Data: 2009-09-19 11:07:21

Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> słyszałam o moczeniu w tym celu w wodzie z octem, ale nie stosowałam,
> błee.

Dokładnie, już chyba lepiej zjeść robaka niż to co zjadł robak, bo tego ocet
nie wygoni.
Przem

7. Data: 2009-09-20 08:40:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> słyszałam o moczeniu w tym celu w wodzie z octem, ale nie stosowałam, błee.

Bardzo proste,widziałem jak się to robi w okolicach Białegostoku.
Kapelusz prawdziwka kładzie się na dość gorącym blacie kuchni,robale same
wychodzą i spadają na piec.Suszy sie do skutku,później pakuje do torby
i wysyła w prezencie rodzinie na zachodzie kraju.
mirzan

8. Data: 2009-09-20 12:52:31

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wychodzą i spadają na piec.Suszy sie do skutku,później pakuje do torby
> i wysyła w prezencie rodzinie na zachodzie kraju.

He, to jeszcze napisz coś o punktach skupu i produkcji np. zupki borowikowej
w torebkach...

9. Data: 2009-09-20 13:05:45

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"piotrh" <p...@t...pl> wrote in message
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> He, to jeszcze napisz coś o punktach skupu i produkcji np. zupki
borowikowej
> w torebkach...
> pozdrawiam

Nie dramatyzujcie - GWienka wysychają i rozkładają się, praktycznie nic
nie zostaje. Podobnie jak po gasieniczkach tylko cienka błonka pancerzyka
chitynowego. To znacznie mniej niż krewetka czy koszerne szarańczaki...

10. Data: 2009-09-20 14:12:59

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> He, to jeszcze napisz coś o punktach skupu i produkcji np. zupki borowikowej
> w torebkach...
> pozdrawiam

Skąd mogę wiedzieć?Suszone w taki sposób najlepsze na mielony susz.
mirzan

Cieniście i piaszczyście
Re: derenowscy
derenowscy