guma cynamonowa

1. Data: 2002-02-28 17:57:07

Temat: guma cynamonowa
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy w polsce mozna kupic taka gume do zucia?

1. Data: 2002-02-28 21:10:00

Temat: Re: guma cynamonowa
Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Calkiem niedawno pojawil sie w Gazecie takie artykul
http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=704264&dzia
l=waw020900
wlasnie o braku gumy cynamonowej
Ja ja tak bardzo lubie i strasznie cierpie, ze nie mozna kupic.
Mozna jednak sobie przywiezc z zagranicy, albo poprosic kogos, zeby
przywiozl

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-02-28 21:28:33

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> czy w polsce mozna kupic taka gume do zucia?

AFAIK nie można. Na szczęście mam jeszcze zapasik przywieziony
przez przyjaciółkę z USA. W drugą stronę wywozi jabłkową. :-)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-03-01 05:20:18

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AFAIK nie można.

Wlasnie:((A ja chce,potrzebuje,domagam sie i kwicze;(

Czy ktos mieszkajacy w tym raju,gdzie guma cynamonowa jest dostepna,
bylby tak uprzejmy,znalazl wolna chwile i zechcial wyslac choc maly
zapasik paczka?Jesli tak,bardzo prosze o informacje na priv, chcialabym
sie dogadac odnosnie ilosci i zwrotu poniesionych kosztow:)

Pozdrawiam z nadzieja :)

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-| () ()
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :- (o o)
================================================= = . =

1. Data: 2002-03-01 07:35:54

Od: "ls" <s...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> czy w polsce mozna kupic taka gume do zucia?

czesc
mozna w Krakowie za ok. 6zl
pozdr.
ls

1. Data: 2002-03-01 07:40:58

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> >

> czesc
> mozna w Krakowie za ok. 6zl
> pozdr.
> ls

Na razie nie musze na szczescie jechac-odezwala sie do mnie istota o
dobrym serduszku,wiec juz wkrotce bede mogla sobie pozuc..;)))

1. Data: 2002-03-01 07:44:16

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5lr2q$2gcd$...@p...acn.pl...
> czy w polsce mozna kupic taka gume do zucia?
Mozna. Big Red Wrigley's, w moim maciupenkim osiedlowym sklepiku
na warszawskich Bielanach, za 2.5 paczka :)))))
Podobno jest to prywatny import - czytaj przemyt ;) - ale Pan
Tadzio kupuje chyba na gieldzie spozywczej, mowi ze jeden czlowiek
ma.
Guma jest rewelacyjna, szczypie w ozor na poczatku :)))

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-03-01 08:19:05

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy w polsce mozna kupic taka gume do zucia?

w warszawie podobno sprzedają w jakiejś budce ze słodyczami w przejściu pod
rotundą. nie sprawdzałam, bo chociaż lubię, to nie mogę gumy z cukrem. a
propos, ktoś widział big reda w wersji bez cukru?

1. Data: 2002-03-01 08:20:26

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ls" <s...@u...krakow.pl> napisał w wiadomości
> czesc
> mozna w Krakowie za ok. 6zl

Napisz, gdzie konkretnie.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
k...@b...tk otwarte okna"

1. Data: 2002-03-01 08:21:05

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> napisał w wiadomości
> Mozna. Big Red Wrigley's, w moim maciupenkim osiedlowym sklepiku
> na warszawskich Bielanach, za 2.5 paczka :)))))

Tak blisko mnie i ja o tym nie wiem? Poproszę konkretny namiar. :-)

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

kurczak [P] [Q]