Zjadłbym dobrą golonkę

1. Data: 2002-02-28 12:18:57

Temat: Zjadłbym dobrą golonkę
Od: "Krzysztof" <k...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o przepis grupowiczów ale o coś naprawdę pysznego - golonka jak ją
przyrządzić?
Pozdrawiam Krzych

1. Data: 2002-02-28 13:15:43

Temat: Re: Zjadłbym dobrą golonkę
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o przepis grupowiczów ale o coś naprawdę pysznego - golonka jak

> przyrządzić?
Zobacz:
http://groups.google.com/groups?q=golonka&num=100&hl
=en&lr=lang_pl&sa=N&ta
b=wg

Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2002-02-28 13:28:46

Od: "Krzysztof" <k...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za informację teraz to mogę golonkę na okrągło. Pozdrawiam
Krzysztof

1. Data: 2002-02-28 14:45:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Bardzo dziękuję za informację teraz to mogę golonkę na okrągło. Pozdrawiam
>Krzysztof

to ja do Ciebie przyjade na golonke, bo - pierwsze primo - jestem
niecierpliwa i co pare minut lece i macam miecho czy JUZ!, a
prydalalby sie osoba co mnie od gara odgoni, drugie primo - tylko
ja w tym domu takie przysmaki jem...a widze, ze sie napalasz na
te golonki, to wrzuc do sagana jeszcze ze 3 dla mnie ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-01 16:48:46

Temat: Re: Zjadłbym dobrą golonkę- OT
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>to ja do Ciebie przyjade na golonke, bo - pierwsze primo - jestem
>niecierpliwa i co pare minut lece i macam miecho czy JUZ!,

..a ja mam obsesje zagladania co minute do ciasta (przez
szybke)..nawet jak wsadze surowe to za minute lece zajrzec...(moja
babcia ma manie "gapienia sie" na krecaca sie pralke)...takie
tam zabawy...

AgataW.

Likier Amaretto
piwo