guzek w piersi :(

1. Data: 2004-08-05 05:43:33

Temat: guzek w piersi :(
Od: Ania <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie karmię dziecka od 1,5 roku a w dalszym ciągu po naciśnięciu piersi
wypływa mi coś w rodzaju siary. Byłam w związku z tym u gina. Pani doktor
nic nie wspomniała o prolaktynie, powiedziała, że może to być pozostałość
po karmieniu. Ale zbadała mi piersi i wyczuła guzka:(
Błagam, odpowiedzcie na kilka pytań dot. tego problemu. Szukałam w archiwum
ale nie znalazłam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

*Ja nie wyczuwam żadnego guzka mimo, że wiem gdzie on się mniej więcej
znajduje a pani doktor nie miała wątpliwości (jest on wielkości groszka).
Czy laik może mieć problemy ze znalezieniem guzka? Jak było u Was?

*Najgorsze jest to, że na USG piersi mam iść po miesiączce czyli jak dobrze
pójdzie za 3 tygodnie. Jak myślicie, czy to czy badanie będzie wykonane po
miesiączce ma duże znaczenie?
Bo ja najchętniej poszłabym już zrobić. Przez te 3 tygodnie chyba umrę z
niepewności.

*Czy płyn wyciekający z piersi może mieć z tym jakiś związek?
Zaznaczam, że guzej jest w jednej piersi a cieknie z obu.

*Czy guzki mogą boleć?
Bo ja przy naciskaniu piersi nic nie odczuwam. Chociaż przypomniałam sobie,
że czasami coś mnie kłulo w piersi ale nie jestem pewna w której.

Ania

2. Data: 2004-08-05 08:06:31

Temat: Re: guzek w piersi :(
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście badanie po miesiączce najprawdopodobniej ma większe znaczenie
diagnostyczne, niż w innym terminie. Przez kilka lat miałam wizyty kontrolne
w poradni onkologicznej z powodu guzka w piersi, na szczęście okazało się,
że to niegroźny włókniak - dość często występujący u kobiet. Badanie miałam
ZAWSZE po miesiączce (bodajże 8, 9 lub 10 dzień cyklu). Mam nadzieję, że u
Ciebie również wszystko będzie w porządku.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2004-08-05 08:43:45

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie do 3 lat coś wyciekało z piersi , poza tym kłuło cosik i jakies
gruczoły powiekszone.
Lekarka po USG stwierdzila gruczolistość piersi , takze mysle ,ze wszystko
bedzie ok.:o)

mumu

4. Data: 2004-08-05 08:59:45

Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez juz od 3 lat nie karmie synka i wciaz mam taka wydzieline w obu
piersiach o jakiej mówi Ania.troche sie przeraziłam ... chyba tez czas sie
skontrolować. jednak dobrzeże zagladam na ta grupę.... możew końcu to
zmobilizuje mnie aby pójsc do ginekologa. Aniu na pewno wszystko bedzie ok.
.. trzymam kciuki.
Aga

pomóżcie (hiperkaliemia)
Bol w krzyzy przy odchylaniu sie do tylu
Bole glowy, dziwne pulsowania, przy zmianie tetna...
pomocy - proktolog!!!
prośba o pomoc (hiperkaliemia)