gwalty na wiezniach

11. Data: 2006-03-30 21:06:47

Temat: Re: gwalty na wiezniach
Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in
news:e0hgna$c38$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Zapomnij. Po prostu denerwuje mnie u takich kolesi jak Ty, przerost
> formy nad treścią. ;)

Za wizyte biore 180 zlotych. Wpadnij, przepisze ci cos lekkiego.

--
Kominek - uowca uosi
k...@z...pl

Przeklenstwem losu kobiety jest brzydota, mezczyznie zagradza droge do powodzenia
nie?mialosc

12. Data: 2006-03-30 21:12:37

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK; <X...@1...0.0.1> :

> Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in

> Za wizyte biore 180 zlotych. Wpadnij, przepisze ci cos lekkiego.

Szukasz frajera? Coś źle u Ciebie z myśleniem - za piwo w osiedlowym
sklepie zapłacę 2,5. Jak zaproponujesz mi coś za podobną cenę, to
pomyślę. ;)

Flyer

13. Data: 2006-03-30 21:54:15

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Szukasz frajera? Coś źle u Ciebie z myśleniem - za piwo w osiedlowym
> sklepie zapłacę 2,5. Jak zaproponujesz mi coś za podobną cenę, to
> pomyślę. ;)

Naprawde cos Ci dolega? Nie mialem pojecia. Myslalem ze tylko tu piszesz a
nie wiedzialem ze tez potrzebujesz wsparcia.
Co to sie porobilo na tej grupie....
--

Bluzgacz
GG:5015

14. Data: 2006-03-31 03:42:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz; <e0hk2n$nge$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Naprawde cos Ci dolega? Nie mialem pojecia.

Tia. Faktycznie. 180, które proponował mi Kominek za podrapanie mnie po
jajach, to stanowczo za dużo. Widzę, że już zgłosił się chętny za 2,50.
;))

Flyer

15. Data: 2006-03-31 12:56:41

Od: "Systemy Dostepowe" <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uzytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com>
>Naprawde cos Ci dolega? Nie mialem pojecia. Myslalem ze tylko tu piszesz a
>nie wiedzialem ze tez potrzebujesz wsparcia.
>Co to sie porobilo na tej grupie....
Nic nie dolega. Nie umie sie tylko znizyc do twojego poziomu. Wybacz
mu.

16. Data: 2006-03-31 22:26:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

kluczol:
> ...O co w tym chodzi??

O socjopatyczna dominacje.

--
Czarek

Matka wysługuje się synem.
Czy ja już mam paranoję?
[który i gdzie] psycholog dziecięcy we Wrocławiu ?
projekt"Grupa" poco a poco
Wiosna