gwiazdki

1. Data: 2005-11-30 23:33:24

Temat: gwiazdki
Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ktoś chyba tutaj podawał kiedyś link do koszyczków ze złączonych papierowych
gwiazdek - które składa się z pasków papieru lub wstążeczek. Nie znajdę tego
za Chiny ludowe.
Jeżeli możecie mi pomóc to bardzo proszę....
Sabina

2. Data: 2005-12-01 08:38:02

Temat: Re: gwiazdki
Od: "XaNtiA" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Sabinko

Tu jest link do koszyczków z gwiazdek http://www.highhopes.com/maybasket.html
Miłego składania.

Pozdrawiam z Wrocławia
XaNtiA

3. Data: 2005-12-01 13:51:46

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XaNtiA" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć Sabinko
>
> Tu jest link do koszyczków z gwiazdek
> http://www.highhopes.com/maybasket.html
> Miłego składania.

-Dziękuję!!!! : )

4. Data: 2005-12-01 18:53:00

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie to piekne!!!!!!!!!!!!
Gapilam sie na to z pol godziny :) a najfajniejsze ze piekny efekt przy
nieduzym koszcie i wysilku ( mam taka nadzieje)
ania

5. Data: 2005-12-01 19:15:06

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakie to piekne!!!!!!!!!!!!
> Gapilam sie na to z pol godziny :) a najfajniejsze ze piekny efekt przy
> nieduzym koszcie i wysilku ( mam taka nadzieje)
> ania

-jeżeli czesz zrobić z tasiemki do kwiatków ( z kwiaciarni ) - bo jest
błyszcząca, nie brudzi się, itp. - to przy standartowej szerokości trzeba
4x42cm=168cm - na jedną gwiazdkę (gdyby jakoś hurtowo kupić tasiemkę)
Ale ze zwykłego kartonu - już taniej.

6. Data: 2005-12-01 20:11:05

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabada <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> błyszcząca, nie brudzi się, itp. - to przy standartowej szerokości trzeba
> 4x42cm=168cm - na jedną gwiazdkę (gdyby jakoś hurtowo kupić tasiemkę)

ale mysle ze na poczatek wystarczy mi karton (przynajmniej poprobuje)
dzieki za rade i sugestie
ania

7. Data: 2005-12-01 22:27:30

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko tak sobie mysle skad wziac taki dlugi karton, nie wiesz czy w sklepach
papierniczych lub innych maja cos takiego "na skladzie" ?
pozdrawiam
ania>

8. Data: 2005-12-02 13:25:14

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sklepach
> papierniczych lub innych maja cos takiego "na skladzie" ?
-nie musisz mieć w całośći - potrzebujesz 4x42 - a takie są dokładnie
kartony z dużego bloku technicznego. Gorzej będzie z łączeniami - bo tam
zastosowane są chyba dłuższe paski - trzeba by karton w dużych arkuszach -
też do kupienia w papierniczych sklepach.
Poza tym dobierasz sobie proporcje - ja obliczałam do różnych szerokości
wstążeczki. Tylko nie mam teraz w domu tej tasiemki - jeżeli ma 2 cm
szerokości i paski mają 42 cm - to 1-centymetrowe wymagają 21 cm długości
itp.
Kartonowe gwiazdki można polakierować albo pobrokatować.
Sabina.

9. Data: 2005-12-05 08:01:26

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 <a...@g...pl> napisał(a):

> ale mysle ze na poczatek wystarczy mi karton (przynajmniej poprobuje)
> dzieki za rade i sugestie
> ania
>

> Witam!
Kupiłam blok techniczny o długości 42 cm, ale jak się złoży na poł taki
pasek, to ma 21 cm i coś nam z córcią nie wychodziło i nie mogłyśmy dojść wg
rysunków, co robimy nie tak, chyba to jest za krótko?
Takie piękne te gwazdki, a nie ma nigdzie po polsku opisu... W każdym razie
nie znalazłam, Google przeszukałam kilka razy i nic.
OLUSIA
OLUSIA

10. Data: 2005-12-05 22:05:04

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> razie
> nie znalazłam, Google przeszukałam kilka razy i nic.

-pasek niejest złożony dokładnie na pół - widać to na rys.B.
http://www.highhopes.com/3dstar.html

-jestem po przeprowadzce i nie mogę na razie znaleźć moich gwiazdek - i
sprawdzić proporcji dokładnie.
Jeżeli pasek jest za krótki przy szerokości 2cm - to trzeba go trochę
zwęzić - najwyżej nadmiar poobcinać.
I najlepiej popróbować z jakiegoś starego papieru.
Sabina.

Gmail z dodatkami
nowa pasmanteria netowa
Gdynia- spotkanie