nowa pasmanteria netowa

1. Data: 2005-11-30 20:29:58

Temat: nowa pasmanteria netowa
Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupowalam w niej, ale moze komus sie przyda. Link znalazlam na forum
gazetowym, w naszym FAQ jej nie ma.
Maja tez sklep w "realu"
www.apmar.pl/produkty.php

yas

2. Data: 2005-11-30 20:44:42

Temat: Re: nowa pasmanteria netowa
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> Nie kupowalam w niej, ale moze komus sie przyda. Link znalazlam na forum
> gazetowym, w naszym FAQ jej nie ma.
> Maja tez sklep w "realu"
> www.apmar.pl/produkty.php

Nie ma jej, bo nikt o niej nie pisał. Czy ktoś w niej kupował? Jak dla
mnie dużą wadą jest to, że nie da się kupić pojedynczego motka, trzeba
całe opakowanie, a np. włóczki fantazyjnej nie zawsze się zużywa 0,5 kg...
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

3. Data: 2005-11-30 20:59:12

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka <s...@t...pl> napisał(a):

> Nie ma jej, bo nikt o niej nie pisał. Czy ktoś w niej kupował? Jak dla
> mnie dużą wadą jest to, że nie da się kupić pojedynczego motka, trzeba
> całe opakowanie, a np. włóczki fantazyjnej nie zawsze się zużywa 0,5 kg...

Dlatego wlasnie napisalam :) Moze ktos sie skusi albo zajrzy do sklepu w realu
i wybada jak tam jest :)
Dla mnie to tez jest wada, ze trzeba kupowac duze ilosci, ale z drugiej strony
maja dosc dobre ceny IMO, jesli ktos potzrebuje te 0.5 kg

pozdr
yas

4. Data: 2005-11-30 21:43:05

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga napisał:

> [...]
> Dla mnie to tez jest wada, ze trzeba kupowac duze ilosci, ale z drugiej strony
> maja dosc dobre ceny IMO, jesli ktos potzrebuje te 0.5 kg

i w dodatku ladny wybor w kolorach ,dla mnie bomba;)
kasias

5. Data: 2005-11-30 21:50:32

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To najwieksza hurtownia pasmanteryjna w woj. pomorskim, zaopatruje sie w
niej wiekszosc sklepow. Jest rewelacyjna i oczywistym jest, ze nie bedzie
sie bawic w sprzedaz po 1 motku [zreszta kto kupuje jeden motek??] Dzieki
temu ceny ma prawie hurtowe [ hurtowe + 15% procent marzy ] Mozna smialo
polecic!

Pzdr
Weronika

6. Data: 2005-12-01 10:28:27

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika napisał(a):
> [zreszta kto kupuje jeden motek??]

Ja.
Teraz nawet bym z checia kupila 1/10 motka :) Zabraklo mi Mgielki na
jakies 10 cm rekawa, a ze cholerstwo wydajne jest (cala reszta swetra to
1 motek 100g), wiec jak kupie jeszcze jeden caly, to zostanie mi na
kolejna cala robotke :)
Bardziej mi w tym sklepie nie odpowiada, ze nie mozna kupic np. 4 czy 6
motkow.

th

7. Data: 2005-12-01 11:07:17

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe ;) ale mi nie chodzilo o to gdy zabraknie... wtedy to juz trzeba sobie
radzic ;)
Ale logiczne, ze jak sie kupuje na jakas robotke to sie nie bierze jednego
albo dwoch motkow.
Z niektorych wloczek mozna kupic 5 lub 6 , wszystko zalezy od opakowania
zbiorczego.
No, ale dzieki temu, ze sprzedaja opakowania zbiorcze wloczki sa o wiele
tansze.

Weronika

8. Data: 2005-12-01 18:16:42

Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

1 grudnia 2005 (12:07:17) piszesz:

W> No, ale dzieki temu, ze sprzedaja opakowania zbiorcze wloczki sa o wiele
W> tansze.

NIE SA tansze, przynajmniej nie Jagienka Aniluxu, ktora w mojej
pasmanterii kosztuje 45zl/kg a tu az 56,1 plus oczywiscie oplata za
przesylke...

Pozdrawiam,
Kaa

9. Data: 2005-12-03 22:58:37

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Ja.
> Teraz nawet bym z checia kupila 1/10 motka :)

Ja też czasem kupuję 1- 2 motki. ) 0,5 kg to często dużo za dużo. pewien
czas temu przekonałam się, że na sweter może wystarczyć niecałe 300g ;)
i teraz mam pewien włóczkowy problem.. ;)
Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl