gwiazdy bez makijazu (link/galeria)

11. Data: 2006-11-09 12:26:17

Temat: Re: gwiazdy bez makijazu (link/galeria)
Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnel5m42.84g.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Wed, 8 Nov 2006 21:29:45 +0100, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <b...@w...pl> i powiedziała:

> Pokaż zdjęcia.

uwierz mi na słowo :)
Teli.

12. Data: 2006-11-09 14:08:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> wrote in message

> No i?

no i to, ze jest na onecie :)

> Co w tym takiego strasznego?

strasznego nic. choc czasami mozna sie wystraszyc. ale ja bym np
nie chciala, zeby stale ktos czyhal na mnei z aparatem fotograficznym. tyle.

iwon(k)a

13. Data: 2006-11-09 17:24:17

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Nov 2006 18:25:36 +0100, hiver sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> To po prostu kobiety bez makijażu, jak wiele innych,
> więc nie wiem czym się tu tak ekscytować ?

Ja myślę, że ekscytujemy się dlatego, że po cichu, tak zupełnie w
ukryciu, gdzieś tam w ciemnym kącie psychiki... zazdrościmy im tych
fleszy, zainteresowania mediów, tzw. "bywania" i czerwonych dywanów przy
odbieraniu nagród. W życiu się do tego nie przyznamy, gdzieżby! Mamy
sławę gdzieś i kochamy nasze życie takie, jakie jest i na pewno nie
zamieniłybyśmy go na żadne inne. Ale na dobrą sprawę prawie każdy
(mogę się założyć) pomyślał sobie nie raz, jakby to było, gdyby
miał tyle kasiorki co oni (one) i wzbudzał tyle zainteresowania. A to,
że jedne czy drugie media uchwycą tę czy tamtą bez makijażu, sprawia
nam ukrytą satysfakcję: "Dobrze ci tak, a jednak jesteś brzydka".
Czy nie mam racji? :)

Krusz.
prowokacyjnie
--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

14. Data: 2006-11-09 19:48:12

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że jedne czy drugie media uchwycą tę czy tamtą bez makijażu, sprawia
> nam ukrytą satysfakcję: "Dobrze ci tak, a jednak jesteś brzydka".

Albo:

ha! jeśli ONE wyglądają tak brzydko bez makijażu to nie mam się czym
przejmować! ;]

Pozdrawiam!
Ania

ps - piszem do Ciebie na priwa :)

15. Data: 2006-11-09 20:45:38

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> strasznego nic. choc czasami mozna sie wystraszyc. ale ja bym np
> nie chciala, zeby stale ktos czyhal na mnei z aparatem fotograficznym.

gwóźdź programu to IMO nie tyle wygląd bez makijazu, ale ogromna różnica
między poprawianymi komputerowo, pięknie naświetlanymi zdjęciami osób, nad
których wyglądem galowym pracuje sztab ludzi, a właśnie takie niepodrasowane
zdjęcie niewyspanej czy "nadgryzionej używkami" kobiety.

hania

16. Data: 2006-11-09 23:05:41

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 9 Nov 2006 13:26:17 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <b...@w...pl> i powiedziała:

> uwierz mi na słowo :)

Bardzo śmieszne. Dawno tak się nie ubawiłam.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

17. Data: 2006-11-09 23:06:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 9 Nov 2006 08:08:42 -0600, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@p...onet.pl> i powiedziała:

> strasznego nic. choc czasami mozna sie wystraszyc. ale ja bym np
> nie chciala, zeby stale ktos czyhal na mnei z aparatem fotograficznym. tyle.

Kwestia wyboru. I możliwości.

Zuzanka (ja bym się tam nogami nie zapierała)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

18. Data: 2006-11-10 09:09:22

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
(...)
> Ale na dobrą sprawę prawie każdy
> (mogę się założyć) pomyślał sobie nie raz, jakby to było, gdyby
> miał tyle kasiorki co oni (one) i wzbudzał tyle zainteresowania.

To racja - chciałabym mieć dużo kasy i być piękna i wysoka :)
Z tym zainteresowaniem troche gorzej - musiałyby to być naprawdę
ogromne pieniądze, żebym zaryzykowała znajdowanie paparazzich
w lodówce ;)

> A to,
> że jedne czy drugie media uchwycą tę czy tamtą bez makijażu, sprawia
> nam ukrytą satysfakcję: "Dobrze ci tak, a jednak jesteś brzydka".
> Czy nie mam racji? :)

No tu też niezupelnie - generalnie, nie czytam historii z życia gwiazd
i nie ogladam ich zdjęć ani w makijażu, ani bez, chyba że plakaty
"po oczach walą".

Jak już mam sobie pomarzyć, to chcę być piękna i bogata (bo mądra,
zdrowa i na dodatek skromna już jestem :)) ale mieć przy tym święty
spokój.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

19. Data: 2006-11-10 13:24:46

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnel7d25.68v.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Bardzo śmieszne. Dawno tak się nie ubawiłam.

no to niewiele Ci trzeba :)
Teli.

20. Data: 2006-11-10 16:49:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Nov 2006 10:09:22 +0100, Krystyna Chiger sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Jak już mam sobie pomarzyć, to chcę być piękna i bogata (bo mądra,
> zdrowa i na dodatek skromna już jestem :)) ale mieć przy tym święty
> spokój.

Aaaa, tak to i ja chcę :))

Krusz.
--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl
"Primum non stresere..."

Krem do ciała Brązujący!
[spam] lokowka philips 10w1 - bez ceny minimalnej
Nivea visage young - beautiful skin
Najlepsze kosmetyki ochronne na zime
Jakie polecacie perfumy ??