gwizdanie na widok kobiety

1. Data: 2003-06-27 08:57:36

Temat: gwizdanie na widok kobiety
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mopek21:
> ... kiedy mam wszystkiego dosc, [...] bo jakis facet
> gwizdal za mna na ulicy

Taki sposob okazywania jakiegos-tam ~uznania dla kobiety
(jej urody) jest juz raczej godny politowania dla niz ~zlosci. :)
Czyz nie? ;)

Czarek

1. Data: 2003-06-27 08:59:13

Temat: Re: gwizdanie na widok kobiety
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla ...

... zainteresowanego goscia - oczywiscie. :)

Czarek

1. Data: 2003-06-27 09:49:05

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> Taki sposob okazywania jakiegos-tam ~uznania dla kobiety
> (jej urody) jest juz raczej godny politowania dla niz ~zlosci. :)
> Czyz nie? ;)

Czyz tak. :)

A swoja droga to chyba trudno jest okazac przez osobnika plci meskiej owego
uznania w taki sposob aby kobiety nie zracic/ nie urazic?
- wszystkie dzwieki paszcza sa nie akceptowalne (mam na mysli owo gwizdanie,
mlaskanie, jakies takie "fiu-fiu" itp.:))
- rekoczyny - typu poklepywanie - tym bardziej
- werbalnie tez panom nie wychodzi (np. te Lalunia....)

Hmm, tylko ogladac moga sie bezkarnie :)

Tris

1. Data: 2003-06-27 10:02:44

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis:
> Hmm, tylko ogladac moga sie bezkarnie :)

No a zalamanie rak? :)
Z zachwytu? ;D

Czarek

1. Data: 2003-06-27 10:21:50

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet napisał:
> Taki sposob okazywania jakiegos-tam ~uznania dla kobiety
> (jej urody) jest juz raczej godny politowania dla niz ~zlosci. :)
> Czyz nie? ;)

Zależy w jakiej kulturze. W Ameryce Łacińskiej i Hiszpanii jest to powszechne,
na początku to było mi wstyd bo czułem się jakbym chodził z grupką kumpli
spod budki z piwem.
Ale po powrocie do kraju usłyszałem jak jedna Pani z Hondurasu żaliła się,
że początkowo czuła się w Polsce nieatrakcyjna bo nikt za nią nie gwizdał na ulicy.

Arek

--
http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-06-27 10:23:30

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek:
> Zależy w jakiej kulturze.

No i zalezy tez dla kogo. ;)

Czarek

1. Data: 2003-06-27 10:46:11

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> No a zalamanie rak? :)
> Z zachwytu? ;D

Opadanie (rak) jakos nigdy nie kojarzylo mi sie z zachwytem :)
No coz, czlowiek cale zycie sie uczy.

Tris

1. Data: 2003-06-27 10:49:53

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis:
> Opadanie (rak) jakos nigdy nie kojarzylo mi sie z zachwytem :)
> No coz, czlowiek cale zycie sie uczy.

Nigdy nie bylas bliska ~zalamania z zachwytu? :)

Czarek

1. Data: 2003-06-27 11:04:14

Od: "blondi" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie bylas bliska ~zalamania z zachwytu? :)
>
> Czarek

Jest jeden sposób ze strony mężczyzn, który przynajmniej na mnie działa i
mnie nie wkurza.......
Lubię odważnych mężczyzn, którzy potrafią podejść, przedstawić się i
powiedziec o co im chodzi, a nie gwizdać itp.

1. Data: 2003-06-27 11:33:08

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> Nigdy nie bylas bliska ~zalamania z zachwytu? :)

Na widok jakiejs kobiety? ;) Nigdy.

Tris

EBOOKI
Re: mężczyzna z przeszłością