haft krzyżykowy

1. Data: 2005-12-20 07:35:40

Temat: haft krzyżykowy
Od: "ElaR" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ostatno bardzo zainteresowało mnie wyszywanie techniką haftu krzyżykowego.
Poszukuję ciekawych wzorów. Zaznaczę że nie interesują mnie kanwy z
nadrukiem tylko oddzielne wzory. Szukałam w necie i nie ma nic ciekawego -
przeważnie są to kanwy z nadrukiem.
W związku z tym moje pytanie jest takie : czy ktoś na grupie ma podobne
hobby i mógłby sie podzielić wzoraMI :) (oczywiście za opłatą ) lub może
podać adres stronki www z ciekawymi wzorkami
Byłabym bardzo wdzięczna

2. Data: 2005-12-20 07:53:14

Temat: Re: haft krzyżykowy
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hobby i mógłby sie podzielić wzoraMI :) (oczywiście za opłatą )  lub może
> podać adres stronki www z ciekawymi wzorkami

Witaj
a konkretnie jak tematyka bo wzorów w necie jest zatrzęsienie.
Jeśli jakiś obrazek ci się spodobał to wstaw linka do fotki, może ktoś akurat ma
schemat:)

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-12-20 07:54:03

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hobby i mógłby sie podzielić wzoraMI :) (oczywiście za opłatą )  lub może
> podać adres stronki www z ciekawymi wzorkami

Elu, na początek poczytaj tu:

Dowiesz się stąd między innymi, że dzielimy się tu wzorami bezinteresownie,
pozatym znajdziesz mnóstwo linków ze wzorami do haftu. Pozatym po prostu
przeglądaj posty na grupie, co chwilę dziewczyny wrzucają jakieś linki ze
wzorami, wkrótce więc zawalisz tym sobie cały dysk.
Pozdrawiam, Kasia.

4. Data: 2005-12-20 07:58:46

Od: "ElaR" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam że najbardziej intersują mnie :
martwa natura,
widoki: góry morza rzeki jeziora itp
kwiaty
obrazy róznych malarzy (szczególnie dama z łasiczką i mona liza)
motyle
konie i inne zwierzątka
i wogole wszystko co jest ładne :)
pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi

5. Data: 2005-12-20 08:10:03

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ElaR" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> hobby i mógłby sie podzielić wzoraMI :) (oczywiście za opłatą ) lub może
> podać adres stronki www z ciekawymi wzorkami

Cyba 97% grupkima takie zainteresowanie i wymieniamy się schemacikami za
darmo ;-)
Jest kilka sklepów internetowych poskich gdziemożna kupić ciekawe wzorki
liczone. I kopalnia wzorów do kupienia www.sewandso.co.uk .

Poza tym przejrzyj archiwum i FAQ grupy - tam jest mnóstwo linków (Święta
masz z głowy hihihi ;-))

I napisz co cię konkretnie interesuje - kwiatki, widoczki , misie , kotki -
będzie łatwiej coś doradzić.

pozdrawiam
Dodo

l --tu szukaj na
początek

6. Data: 2005-12-20 08:42:08

Od: "ElaR" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

interesują mnie wzorki :]
http://www.solaria-gallery.com/gobelins/gob/p14.htm
http://www.solaria-gallery.com/gobelins/gob/p12.htm
http://www.solaria-gallery.com/gobelins/gob/p18.htm
http://www.solaria-gallery.com/gobelins/index.html

7. Data: 2005-12-20 09:46:38

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> interesują mnie wzorki :]
> [...]
Na stronie www.artecy.com co drugi poniedziałek pojawiają się dwa darmowe
schematy w formacie pdf, więc są bardzo dobrej jakości. Jak się wejdzie na
stronę, trzeba z lewej strony znaleźć przecisk "free". Tematyka jest
różna.Czasem są ładne, czasem mniej ładne, ale to też jest kwestia gustu. Ja tę
stronkę polecam.

Pozdr.
Basia

8. Data: 2005-12-20 12:00:20

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elu! na stronie http://www.solaria-gallery.com/gobelins/index.html jest
obrazek z miskiem,kliknij na niego i oworzy Ci się strona z darmowymi
wzorami do ściągnięcia w pdf.Klikając tu na obrazek otrzymujesz go w
zwiększonym wymiarze,a z prawej jego strony masz "Download Pattern (PDF)" .I
to jest link do ściągania.Musisz mieć jeszcze program Adobe Reader,ktory tez
jest na tej stronie do ściągnięcia/jeśli go nie masz jest pod słowem
download/ Ada

[patchwork] świeże poranne getboty
[xxx] Marty Bell- Chatterwell - ma ktoś namiary?
cienka włóczka
[OT, druty] bulka w czapce
szal, szalik itp.