ot Xin.. padło dzisiaj...?

1. Data: 2005-12-20 08:07:59

Temat: ot Xin.. padło dzisiaj...?
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie padło czy tylko u mnie, bo już nawet strony głównej otworzyć nie
mogę, dostaje komunikat :
"ERROR
The requested URL could not be retrieved"
Mam nadzieje że to kolejna awaria i po niej będziemy mogli znowu szaleć po xin..
bez żadnych problemów:)

Pozdrawia optymnistycznie nastawiona Iwa

2. Data: 2005-12-20 08:20:55

Temat: Re: ot Xin.. padło dzisiaj...?
Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety u mnie też nie działa, pisze nie można odnaleźc strony.
Władzia- Kwidzyn

3. Data: 2005-12-20 08:45:16

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ogólnoświatowty spisek zmierzający do tego co byśmy się wzięły za prac
domowe i przygotowania do świąt a nie ślepiły w monitor i karmiły swoje
wewnętrzne chomiki :)
pzdr.
Mampka

4. Data: 2005-12-20 11:04:12

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka napisał(a):
> To ogólnoświatowty spisek zmierzający do tego co byśmy się wzięły za prac
> domowe i przygotowania do świąt a nie ślepiły w monitor i karmiły swoje
> wewnętrzne chomiki :)

Aaaaaa, chyba tak - 7ya też jest unavailable!!!!
Mam nadzieję, ze to chwilowe, a nie spisek... no, wiadomo (nie będę
krakać, nie będę krakać...) :(

--
Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2005-12-20 11:13:52

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaaaa, chyba tak - 7ya też jest unavailable!!!!
> Mam nadzieję, ze to chwilowe, a nie spisek... no, wiadomo (nie będę
> krakać, nie będę krakać...) :(

U mnie 7ya działa normalnie:)

Pozdrawiam Iwa

6. Data: 2005-12-20 20:37:41

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> To ogólnoświatowty spisek zmierzający do tego co byśmy się wzięły za prac
> domowe i przygotowania do świąt a nie ślepiły w monitor i karmiły swoje
> [...]
Może już robią z końcem roku remanent, hehe

Joe

haft krzyżykowy
[patchwork] świeże poranne getboty
[xxx] Marty Bell- Chatterwell - ma ktoś namiary?
cienka włóczka
[OT, druty] bulka w czapce