halogeny do kuchni (w Wwa)?

1. Data: 2001-06-11 08:46:12

Temat: halogeny do kuchni (w Wwa)?
Od: "Witek" <w...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos z Was orientuje sie gdzie w Wwie znajduje sie sklep z naprawde
duzym wyborem halogenow do mebli kuchennych i nie tylko?
b. prosze o pilna odpowiedz.
thnx

--

zdrowko
Witek

1. Data: 2001-06-11 10:49:39

Temat: Re: halogeny do kuchni (w Wwa)?
Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy ktos z Was orientuje sie gdzie w Wwie znajduje sie sklep z naprawde
> duzym wyborem halogenow do mebli kuchennych i nie tylko?

Polecam Whalter na Al.Krakowskiej (obok media markt)
Oraz taki maly sklepik na Pulawskiej w poblizu chyba odynca... jadac z
centrum po prawej stronie za stacja CPN a tych na pulawskiej jest nie duzo
sklep sie zwie swiat lamp chyba...

Pozdr.
Gymkh

1. Data: 2001-06-11 12:20:24

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gymkhana" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oraz taki maly sklepik na Pulawskiej w poblizu chyba odynca... jadac z
> centrum po prawej stronie za stacja CPN a tych na pulawskiej jest nie duzo
> sklep sie zwie swiat lamp chyba...

Poprawka - jadąc od centrum w zatoczce przy stacji CPN (PKN Sępen) przy
Malczewskiego. I są tam dwa sklepy z oświetleniem.

Od siebie dodam jeszcze we Włochach (nie pamiętam nazwiska ulicy). Jadąc od
Popularnej (to ta między Castoramą i Makro) przejeżdżasz przez Tunel W
Trakcie Wiecznego Remontu, dojeżdżasz do świateł i na nich dajesz w lewo.
Jakieś 100-150 m. od skrzyżowania jest hurtownia płyt meblowych i i sklep z
art. dziecięcymi. W tej hurtowni jest (był)naprawdę duży wybór halogenów.
Jedna rzecz - większość jest montażowych (np. do mebli kuchennych).

Janusz Sokołowski

1. Data: 2001-06-11 14:41:51

Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> napisał w
wiadomości news:9g2cvh$ibe$1@news.tpi.pl...

> [...]
> art. dziecięcymi. W tej hurtowni jest (był)naprawdę duży wybór halogenów.
> Jedna rzecz - większość jest montażowych (np. do mebli kuchennych).

Jeszcze jest :) a ja o nim :) zapomnialem
Pozdr
Gymkh

Jaka pnaca, ladnie kwitnaca roslina na balkon ?
Domek letniskowy do wynajęcia.
Meble jakich nie kupisz w zadnym sklepie
Howell - czy ktos zna
Podłoga w starej kamienicy