halogeny do zabudowy

1. Data: 2007-08-17 18:32:19

Temat: halogeny do zabudowy
Od: Paweł Lasecki <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pytanie w związku z remontem kuchni. Planuję zrobić sobie
oświetlenie z halogenów, które byłyby na stałe wbudowane w -
powiedzmy, dla uproszczenia - sufit. Dziś byłem nawet w sklepie i
oglądałem te oprawki do halogenów, ale zauważyłem jedną niepokojącą
rzecz: czy mi się wydaje, czy żeby zmienić w tym ustrojstwie żarówkę
trzeba mieć dostęp do oprawki z drugiej strony (tam, gdzie dochodzą
kable)? W moim przypadku to odpada, bo - jak już pisałem - halogenki u
mnie w kuchni mają być wbudowane na stałe i dostęp do nich będzie
tylko z jednej strony... Czy ktoś mógłby napisać jak to wygląda? Może
mam szukać jakiegoś konkretnego modelu oprawki?

2. Data: 2007-08-17 19:30:22

Temat: Re: halogeny do zabudowy
Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Lasecki napisał(a):
> czy mi się wydaje,

wydaje Ci się.
Chcesz zamontować oprawy pod halogeny, a nawet nie wziąłeś ich do łapy,
aby organoleptycznie poznać zasadę konstrukcji? A fe...

SALAMON

3. Data: 2007-08-17 19:42:38

Od: Paweł Lasecki <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Aug 2007 21:30:22 +0200, salamon
<s...@b...poczta.fm> wrote:

>wydaje Ci się.
>Chcesz zamontować oprawy pod halogeny, a nawet nie wziąłeś ich do łapy,
>aby organoleptycznie poznać zasadę konstrukcji? A fe...

Ależ wodzu, co wódz...

Oczywiście, że wziąłem. Ale jakoś coś mi się mogło wydawać. Z drugiej
strony - na zdrowy rozum, przecież ludzie montują halogeny w
najdziwniejszych miejscach, rozwiązanie typu: "musi być dostęp od
tyłu" jakoś mi się nie widzi... Ale wolałem się upewnić.

Znaczy - mogę kupować w ciemno każdą oprawę jaką mi się spodoba? Czy
zwrócić uwagę na coś przy zakupie?

4. Data: 2007-08-17 19:49:22

Od: "lukasz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy - mogę kupować w ciemno każdą oprawę jaką mi się spodoba? Czy
> zwrócić uwagę na coś przy zakupie?

kupuj w ciemno ehm w jasno :)

5. Data: 2007-08-17 20:03:16

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Lasecki pisze:

> Ależ wodzu, co wódz...

He, he... "Antresolka Profesora Nerwosolka" się kłania ;-)
> Znaczy - mogę kupować w ciemno każdą oprawę jaką mi się spodoba? Czy
> zwrócić uwagę na coś przy zakupie?

Na kolor, coby do sufitu pasował. ;-)

SALAMON

6. Data: 2007-08-17 20:08:32

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Lasecki pisze:

> Znaczy - mogę kupować w ciemno każdą oprawę jaką mi się spodoba? Czy
> zwrócić uwagę na coś przy zakupie?

We wszystkich ktore widzialem zdejmujesz obrecz ze szkielkiem i
wymieniasz halogen.
BTW, czy wasze tez sie tak szybko przepalaja? Na opakowniu mam napisane
3000h a nie wydaje mnie sie zeby swiecily choc 1/10 tego czasu.

--
Nadejdzie kiedyś taki czas, Za wszystko kurwy zapłacicie
W helikoptery wsadzą was, I nigdy już tu nie wrócicie - P. K.

7. Data: 2007-08-17 20:21:56

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piracik pisze:
> BTW, czy wasze tez sie tak szybko przepalaja? Na opakowniu mam napisane
> 3000h a nie wydaje mnie sie zeby swiecily choc 1/10 tego czasu.

3000h CIĄGŁEJ pracy. a twoje pracują ciągle?

8. Data: 2007-08-17 20:35:14

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik pisze:

> 3000h CIĄGŁEJ pracy. a twoje pracują ciągle?

Oszalales? :)

9. Data: 2007-08-17 20:38:05

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piracik pisze:

> Oszalales? :)

Nie. to tylko taki chłyt małtketingowy :-)

włączanie i wyłączanie dość solidnie skraca czas życia halogenu. Dla
żarówek jest tak samo.

10. Data: 2007-08-17 20:44:12

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik pisze:

> Nie. to tylko taki chłyt małtketingowy :-)
>
> włączanie i wyłączanie dość solidnie skraca czas życia halogenu. Dla
> żarówek jest tak samo.

Znowu mnie oszukali ;(

--
Nadejdzie kiedyś taki czas, Za wszystko kurwy zapłacicie
W helikoptery wsadzą was, I nigdy już tu nie wrócicie - P. K.

Pralki od góry ładowane - na temat ułożyskowania
piekarnik ELECTROLUX EOB 6637x -prosba gł.do uzytkownikow
sprawdzanie zużywanego prądu
wypowiedz się- II
Dziwne żukopodobne robale