hej

1. Data: 2001-08-27 16:20:39

Temat: hej
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Slyszalem, ze jest takie lekarstowo ktore przepisuje psycholog dla ludzi

niesmia?ych podobno zwieksza smialosc czlowieka, staje sie bardziej
otwartym dla ludzi, mija wstydliwosc i jest sie bardziej przebojowym
czlowiekiem....
Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

1. Data: 2001-08-27 17:09:43

Temat: Re: hej
Od: "f@k it!" <...@k...inbox.as> szukaj wiadomości tego autora

Tak, jest takie lekarstwo, a raczej recepta jaka moze przepisac psycholog:
seta wodki i male piwko za kazdym razem gdy szukasz smialosci i nie chcesz
sie wstydzic...

@rt

--
What the Hell Do We Want? See Me at: http://www.gorzny.com ICQ #: 555382

1. Data: 2001-08-27 17:50:34

Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez juz to pytanie zadawales na grupie medycyna i wszystko wydaje sie
chyba jasne

C.

Uzytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-08-27 18:32:22

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ale nir o ten lek mi chodzilo

1. Data: 2001-08-27 19:45:38

Od: "radiat0r" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czlowiekiem....
> Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

legalnie tego nie kupisz ;-))))))))

1. Data: 2001-08-28 08:56:56

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> writes:

> [...]
> czlowiekiem....
> Czy ktos kiedy slyszal o takim lekarstwie?

THC, dziala bez pudla :)

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-08-28 23:18:10

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja myslalem po Gibonach wpada sie w paranoje

Nina Mazur Miller napisał(a):

> THC, dziala bez pudla :)
>
> --
> Nina Mazur Miller
> n...@p...ninka.net
> http://www.ninka.net/~ninka/
> http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

Po dluzszym pobycie w niebycie witam wszystkich:)))
co z tymi zdjęciami
Re: Wszystkie panienki sa chore psychicznie!!!(dlugie)
Zatrzymaj się i pomyśl (2)
Zatrzymaj się i pomyśl (1)