hej mam pytanie czy ktoś coś wie na temat ŁUCZNIK 460 FA

1. Data: 2006-12-01 19:43:00

Temat: hej mam pytanie czy ktoś coś wie na temat ŁUCZNIK 460 FA
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

cześć

Moja dziewczyna Gosia chce kupić maszynę do szycia bo ostatnio
poczuła powołanie w dziedzinie obróbki ze skrawaniem. Znaleźliśmy
cos takiego na allegro:
http://www.allegro.pl/item146552809_nowa_maszyna_do_
szycia_lucznik_460_fa_nowosc.html
ale szczerze powiem mamy obawy czy to napewno orginał. Podobno
łucznik produkoje teraz juz tylko broń. Cena wydaje się być
przystępna.

czekamy na wpisy i pozdrawiamy.:)))))))))

2. Data: 2006-12-01 21:21:15

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@o...pl napisał(a):

> Moja dziewczyna Gosia chce kupi=E6 maszyn=EA do szycia bo ostatnio
> poczu=B3a powo=B3anie w dziedzinie obr=F3bki ze skrawaniem. Znale=BCli=B6my
> cos takiego na allegro:
> ale szczerze powiem mamy obawy czy to napewno orgina=B3. Podobno
> =B3ucznik produkoje teraz juz tylko bro=F1. Cena wydaje si=EA by=E6
> przyst=EApna.

Produkują i maszyny:

http://www.rafamasz.pl/

Do nauki szycia - łucznik jak najbardziej. Taki model wystarczy w zupełności.

Ania

3. Data: 2006-12-02 08:54:58

Od: <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie produkują, tylko ściągają z Chin.

Pozdrawiam

Laxa

4. Data: 2006-12-02 13:58:26

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@n...pl> napisał(a):

> Niestety nie produkują, tylko ściągają z Chin.

A kto teraz tego nie robi?

Mam Brothera made in China i sprawuje się świetnie. Jeśli firma się pod nim
podpisuje - to znaczy, że wyrób trzyma standardy. A czy produkowany jest
żółtymi, czy białymi rękami - to już mniej istotne.

Ania

5. Data: 2006-12-02 14:00:06

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@n...pl> napisał(a):

> Niestety nie produkują, tylko ściągają z Chin.

I jak zwykle, za szybko wysłałam. Chciałam jeszcze dodać, że nie tyle
ściągają, co zlecają produkcję. Wittchen produkuje w Chinach, LPP /Reserved/
też...

Ania

6. Data: 2006-12-02 14:56:50

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> podpisuje - to znaczy, że wyrób trzyma standardy. A czy produkowany jest
> żółtymi, czy białymi rękami - to już mniej istotne.

Niestety nie do końca jest tak różowo. To prawda, że wiele firm przenosi
produkcję do Chin ze względu na koszty pracy, ale często jakość się
pogarsza.

Marzena

7. Data: 2006-12-03 08:38:08

Od: <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to jest wielka różnica produkować maszyny a szyć ciuchy (tu potrzebne są
dobre szwaczki). Brother produkuje maszyny w swojej fabryce - są to setki
milionów dolarów zainwestowane (ma takie same standardy jakości jak w
pozostałych fabrykach poza Chinami) a Łucznik kupuje maszyny w jakiejś
fabryczce chińskiej.

Dziś jest dwóch importerów maszyn Łucznik z Chin do polski, a co będzie jak
im się znudzi import - to gdzie dokupimy potrzebną część?

8. Data: 2006-12-03 10:49:48

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian wrote:

> Niestety nie do końca jest tak różowo. To prawda, że wiele firm przenosi
> produkcję do Chin ze względu na koszty pracy, ale często jakość się
> pogarsza.
>
> Marzena
Mój mąż pracuje w branży elektronicznej, Gdy zamawia polskie komponenty,
przychodzą wsypane byle jak do skrzynki. Gdy przyjeżdżają z Chin, są
zawinięte w bibułki i poukładane w pudełku. Tak więc jeśli o elektronikę
chodzi i pokrewne, jestem spokojna o jakość widząc napis MADE IN CHINA na
markowym przedmiocie.

--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

9. Data: 2006-12-03 22:24:12

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@n...pl> napisał(a):

> Ale to jest wielka różnica produkować maszyny a szyć ciuchy (tu potrzebne

> dobre szwaczki).

..a do produkcji maszyn dobrzy ślusarze...

> Brother produkuje maszyny w swojej fabryce - są to setki
> milionów dolarów zainwestowane (ma takie same standardy jakości jak w
> pozostałych fabrykach poza Chinami)

Nie wiem, nie byłam, nie widziałam...

> a Łucznik kupuje maszyny w jakiejś
> fabryczce chińskiej.

Dlaczego - kupuje? Wnioskuję o trochę optymizmu: a może jest tak, że wysyła
dokładne rysunki techniczne i opisy, a potem czeka na realizację? Tak, jak
ze zlecaniem szycia ciuchów? Mam owerlok Łucznika made in China - od ponad
roku bez najmniejszych problemów, a szyję dużo...

> Dziś jest dwóch importerów maszyn Łucznik z Chin do polski, a co będzie
jak
> im się znudzi import - to gdzie dokupimy potrzebną część?

Do tego czasu koszt zakupu maszyny dawno się zamortyzuje - weź pod uwagę, że
wyroby produkowane w Chinach są znacznie tańsze niż te produkowane w
Europie /z podzespołów importowanych z Chin/...

Poza tym - do mojego 20-letniego łucznika jedyną dokupioną częścią była
pasek klinowy - po 19 latach eksploatacji... A czy nasi robotnicy sprzed 20
lat byli wiele lepsi niż obecni w Chinach? Wątpię.

Ania

łucznik 466
Zarabiaj wiecej badz soba
szydelko "love knot" jak to sie robi?