Re: help - moja skóra na rekach jest b.szorstka!!!!!!

1. Data: 2003-02-25 16:44:58

Temat: Re: help - moja skóra na rekach jest b.szorstka!!!!!!
Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> o, te suche skorki mnie zainteresowaly. tzn. balsam na nie :)
> nie wiem, czy ktos z was ma jeszcze taki klopot: wysuszona, zrogowaciala i
> pekajaca skora w "kacickach" paznokci

Mow mi jeszcze...

UWAGA! Bedzie drastycznie miejscami.
Ja od dziecka obdzieram skorki, glownie na kciukach. Tak do krwi zrywam,
czasem dosc gruba warstwe skory, bo to juz nie jest chyba sam naskorek,
nawet do opuszki. Na kims to wyglada obrzydliwie, ale na sobie da sie
przezyc ;) No i po dwudziestu paru latach takiej dzialalnosci, jak mi sie
udaje przestac raz na jakis czas, to ta skora sie regeneruje nadprogramowo i
wlasnie taka zrogowaciala robi. Wtedy peeling + nagietkowy Scheller i jest
miekka.
Poza tym skorki wokol wszystkich paznokci miewam postrzepione i jak smaruje
tym kremem robia sie mieksze, mniej kusi ich zdzieranie i szybciej sie goja.
Jesli chodzi o moczenie rak, to mnie sie od niektorych srodkow chemicznych
robi taka sciagnieta, zmacerowana i jakby, przepraszam, podbiegnieta ropa
(?!) skóra. Na to tez pomaga.
Aha, wyprobowalam rozne kremy z tej seriim, ale tylko nagietkowy ma dla mnie
takie turbo dzialanie.

Od razu zaznaczam, ze rzeczony krem wbrew pozorom nie tanczy, nie spiewa i
nie recytuje ;). Ale jest naprawde dobry.

Basia

1. Data: 2003-02-25 17:27:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Feb 2003 17:44:58 +0100, bambi <b...@o...pl> wrote:
[...]

no to mamy to samo. ja nie gryzlam, tylko obskubywalam (ble), a teraz musze
scinac cazkami. co nie zawsze wychodzi bez szwanku dla palca (brr). peeling
na to pomaga?

[...]

wiem o co chodzi, zdaje sie, ze to sie nazywa atopowe zapalenie skory. robi
sie szorstka i wyskakuja pecherzyki. tez mialam. w ogole lapy mam
zniszczone po licznych alergiach, zawsze wygladaly duzo starzej niz reszta :(

:
: Od razu zaznaczam, ze rzeczony krem wbrew pozorom nie tanczy, nie spiewa i
: nie recytuje ;). Ale jest naprawde dobry.

moglby jeszcze robic strip-tease :) ale i tak rekomendacja brzmi zachecajaco :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-25 19:46:05

Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> obskubywalam (ble), a teraz musze
> scinac cazkami. co nie zawsze wychodzi bez szwanku dla palca (brr).

No wiec peeling to jest wersja mniej radykalna i wymagajaca cierpliwosci i
precyzji. Ja sie zazwyczaj nie bawie i atakuje ta przerosnieta skore na
opuszkach pumeksem. Ale skorek to raczej pumeksem nie traktuj... Nakładaj
odzywczy krem i daj sie im goic pomalutku. I nie wycinaj tylko odsuwaj.
Guslarz mowi, ze jak sie obcina, to szybciej rosna... ;)

> w ogole lapy mam
> zniszczone po licznych alergiach, zawsze wygladaly duzo starzej niz reszta
:(

Bardzo to samo mamy :) Ja mialam cale dziecinstwo rece w wysypkach i dlatego
gdzies od 12 roku zycia uzywalam kremow do rak regularnie (moze dzisiaj to
normalne, ja mialam 12 lat 15 lat wstecz :>). I dzieki temu na szczescie nie
mam zniszczonych dloni (oprocz tych okolopaznokciowych powierzchni...)

Serdecznosci

Basia

1. Data: 2003-02-25 21:45:04

Od: Nikki <n...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bambi napisał:
> [...]

I dzieki temu na szczescie nie
> mam zniszczonych dloni (oprocz tych okolopaznokciowych powierzchni...)

Oj, to jest nas więcej. Ja też "alergiczne" ręce mam, niestety dość
zniszczone i zawsze suche. Bez kremu po każdym myciu nie mogłabym się
obejść. No i pomaga mi ten Garnier regenerujący z alantoiną.
Rzeczywiście regeneruje zniszczoną skórę.
Pozdrawiam,
Nikki

1. Data: 2003-02-26 19:27:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Feb 2003 20:46:05 +0100, bambi <b...@o...pl> wrote:
[...]

skorek staram sie nie ruszac, bo wiem, ze jak sie zacznie wycinac, to nie
sposob skonczyc. nawet bez odsuwania sobie radze, bo jak odsune, to potrafia
byc bardziej widoczne.

[...]

to ja pewnie za slabych kremow uzywalam, bo niestety slady zuzycia na
rekach mam, skore sucha (a na twarzy odwrotnie) i krem do rak jest mi
niezbedny jak powietrze, zwlaszcza w zimie. calkiem fajny jest YR, ktorego
teraz uzywam, ale mi chyba potrzeba czegos mocniejszego :)

kasica

1. Data: 2003-02-27 13:22:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
(...)

> [...]
> niezbedny jak powietrze, zwlaszcza w zimie. calkiem fajny jest YR, ktorego
> teraz uzywam, ale mi chyba potrzeba czegos mocniejszego :)

A czy przypadkiem nie używasz płynów do naczyń czy też do
prania bez rękawiczek?

Krycha, której wystarczy Kamill do rąk

1. Data: 2003-02-27 17:26:11

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 14:22:23 +0100, Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:
: Katarzyna Kulpa wrote:
: (...)
:
[...]

zmywam bez rekawiczek, a pierze pralka. zmywam raz dziennie i nieduzo, i pod
biezaca woda (nie trzymam rak w plynie). od rekawiczek poca mi sie rece i
ich nie znosze. a rece musze kremowac zawsze po zamoczeniu, niezaleznie od
tego, czy uzywalam plynu, mydla, zelu pod prysznic, szamponu czy czystej
wody :)

kasica

1. Data: 2003-02-28 10:26:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> zmywam bez rekawiczek, a pierze pralka. zmywam raz dziennie i nieduzo, i pod
> biezaca woda (nie trzymam rak w plynie). od rekawiczek poca mi sie rece i
> ich nie znosze.

Też nie lubię, jak za długo w nich jestem to jeszcze wysypki dostaję,
ale od środków czystosciowych całe ręce się łuszczyły.

> a rece musze kremowac zawsze po zamoczeniu, niezaleznie od
> tego, czy uzywalam plynu, mydla, zelu pod prysznic, szamponu czy czystej
> wody :)

A to ja tez - ta nasza woda taka jest :-( Na wsi czasem zapominam
o balsami czy kremie, tutaj skóra sama przypomni.

Krycha

1. Data: 2003-02-28 12:29:00

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):

> A to ja tez - ta nasza woda taka jest :-( Na wsi czasem zapominam
> o balsami czy kremie, tutaj skóra sama przypomni.

O to, to. Teraz mieszkam na wsi, a do tego w gorach i woda jest jak mineralna
:) Skora mi sie taka przyjemna zrobila, nawet jak sie dlugo mocze w wannie, to
jest ok. A jak tylko odwiedze rodzine we Wroclawiu, to po dwoch dniach jest
horror. Jak tam mieszkalam to nie bylo tak zle, ale teraz sie skora
odzwyczaila chyba.

Dunia

Re: Prosze o pomoc!!!!!
Re: Nowa URODA..hm?