hemoroidy... prywatnie...???

1. Data: 2004-02-09 13:56:54

Temat: hemoroidy... prywatnie...???
Od: "wally" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy z moja dolegliwoscia /prawdopodobnie hemoroidy, bardzo prawdobodobne
ze bedzie konieczna interwencja chirurga albo kogos w tym stylu/ moge udac
sie do jakiejs placowki prywatnej? czy majac skierowanie od lekarza
pierwszego kontaktu, w placowce prywatnej bede musial placic ze swojej
kieszeni? co najlepiej zrobic po otrzymaniu skierowania od lekarza
pierwszego kontaktu?

2. Data: 2004-02-09 14:00:52

Temat: Re: hemoroidy... prywatnie...???
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wally" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> czy z moja dolegliwoscia /prawdopodobnie hemoroidy, bardzo prawdobodobne
> ze bedzie konieczna interwencja chirurga albo kogos w tym stylu/ moge udac
> sie do jakiejs placowki prywatnej?
tak, zawsze i ze wszystkim mozesz

czy majac skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu, w placowce prywatnej
bede musial placic ze swojej
> kieszeni?
jesli ta placowka nie bedzie miala podpisanego kontraktu z twoim oddzialem
NFZ lub bedziesz mial takie zyczenie to tak

co najlepiej zrobic po otrzymaniu skierowania od lekarza pierwszego
kontaktu?
wykorzystac zgodnie z przeznaczeniem

interakcje? Pramolan
Awaria w kolanie :---)