Awaria w kolanie :---)

1. Data: 2004-02-09 12:46:03

Temat: Awaria w kolanie :---)
Od: "Omni" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybrałem sie w góry , fajowo było i na nieszczęscie ( a raczej szczęscie to
był ostatni dzien) poczułem bół w kolanie , przejechałem nad morze ( tu
mieszkam) dowiedziałem się że jest to normalne u osoby która cały rok
siedzi a póżniej na maxa wytęża kolano. Objawy to ból przy schodzeniu i
wchodzeniu. Dowiedziałem się że to powinno minąć po 3, 4 tygodniach . Tak
sie właśnie stało. Mam w związku z tym pytanko , czy są jakieś cwiczenia na
wzmocnienie "kolana" ponieważ znowu w maju jadę w góry.
Dziękuję z góry i pozdrawiam wszystkich

Mirek

==Adres antyspamowy==