henna

1. Data: 2004-10-25 08:46:18

Temat: henna
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie czy henna w kolorze brazowym jest bardziej trwala niz szara?
Zmienilam komsetyczke i ta zaproponowala mi szary kolor na brwi, bo
brazowy rudzieje ale braz wytrzymywal do 4 tygodni a szary znika juz po 2.
a moze to wina czegos innego?

dzieki za odpowiedz
pozdr

*****

...When it all comes down to dust
I will kill you if I must,
I will help you if I can.
When it all comes down to dust
I will help you if I must,
I will kill you if I can...

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-29 15:00:15

Temat: Re: henna
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) napisał/a w news:clieeq$qfk$1@inews.gazeta.pl:

> Powiedzcie czy henna w kolorze brazowym jest bardziej trwala
> niz szara?

Mam porównanie henny czarnej i szarej i muszę powiedzieć, że szara
faktycznie zdecydowanie szybciej się ulotniła. Tak jakby jej w ogóle
nie było ;)

mips (zapracowana)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-10-31 14:43:56

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Mam porównanie henny czarnej i szarej i muszę powiedzieć, że szara
> faktycznie zdecydowanie szybciej się ulotniła. Tak jakby jej w ogóle
> nie było ;)

wlasnie mi na wizazu odpisala kosmetyczka, ze najtrwalsza jest czarna,
potem w kolejce brazowa a szara najslabiej sie trzyma...

bede cos musiala wykombinowac, czarnej nie moge bo przy mojej urodzie
bede tragicznie wygladac ...

M(zmeczona)

--
*****

[...]

Kto Orliflame Wroclaw?
Naturalny blond
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-10-25)
A, no to Wam napiszę :-) Oriflame - listopad
Oriflame