herbalife

1. Data: 2004-04-28 12:03:05

Temat: herbalife
Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was słyszał o produktach albo firmie, czy używał? Proszę o opinię.

--
moni K.

1. Data: 2004-04-28 15:43:29

Temat: Re: herbalife
Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moro73" <m...@t...poznan.pl> napisał w wiadomości
| Czy ktoś z Was słyszał o produktach albo firmie, czy używał? Proszę o
opinię.

Odpowiedzi szukaj na pl.misc.dieta.
PS Szkoda pieniędzy i zdrowia, żeby truć się jakimiś miksturami z nie
wiadomo czego..dobierz sobie jakiś sposób zywienia, gimnastyka, sport,
bieganie i takie tam i efekt murowany.

Ilona

1. Data: 2004-04-28 16:04:33

Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> PS Szkoda pieniędzy i zdrowia, żeby truć się jakimiś miksturami z nie
> wiadomo czego..dobierz sobie jakiś sposób zywienia, gimnastyka, sport,

Robię to wszystko. Nie chodziło mi o dietę. Bardziej o proteiny itp. Przyczepili
sie do mnie jak rzep. Zwykłe "Spadajcie" do nich chyba nie dociera...

--
moni K.

1. Data: 2004-04-28 17:25:15

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moro73" <m...@t...poznan.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was słyszał o produktach albo firmie, czy używał? Proszę o
opinię.

Zamiast opinii mały link :->

http://implant.am.lublin.pl/~ginger/gadu_gadu.htm

Przeszukaj też archiwum grupy pl.mis.dieta , toczyły się tam kiedyś dyskusje
na ten temat. To nie jest grupa o odchudzaniu tylko i wyłącznie :)

pozdrawiam, misiczka

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

1. Data: 2004-04-28 19:33:56

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"moro73" <m...@t...poznan.pl> skrev i meddelandet
> Czy ktoś z Was słyszał o produktach albo firmie, czy używał? Proszę
o opinię.

Ja uzywalam, nawet jestem dystrybutorem ale nie mam czasu, by
sprzedawac je.

Jesli pytasz o kosmetyki, to uzywalam dwoch rzeczy i sa to produkty
moim zdaniem genialne.

Na temat prod. dietetycznych nie bede sie wypowiadac, bo to NTG.
Faktem jest jednak niezaprzeczalnym, ze cera poprawila mi sie o 100%,
jak rowniez wlosy. Sa to jedyne witaminy, ktore moj przewod pokarmowy
toleruje. Jesli masz inne pytania, to pisz na priva.

--
Pozdrawiam, Magda
www.busk.net/uroda

1. Data: 2004-04-29 04:39:52

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli pytasz o kosmetyki, to uzywalam dwoch rzeczy i sa to produkty
> moim zdaniem genialne.

mozesz powiedziec cos blizej o tych kosmetykach?

1. Data: 2004-04-29 08:36:27

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <s...@i...net.pl> skrev i meddelandet

> mozesz powiedziec cos blizej o tych kosmetykach?

Gdy ja wchodzilam do Herbalife mialam zamiar wlasnie nastawic sie na
kosmetyki, glownie kolorowe. No i niestety, po miesiacu dowiedzialam
sie, ze wycofuja je ze szwedzkiego rynku, bo za slabo sie sprzedaja.
Bardzo zaluje, bo mieli swietne kolory. Z kremow uzywalam dwoch, za
zel z witamina C dalabym im Nobla. Sa to bardzo dopracowane kosmetyki.
Na naszym rynku nie ma juz kolorow, ale za to sa wszelkie mazidla,
kremy, balsamy, toniki, itp. Nie sa to rzeczy tanie i dlatego wazna
jest wg mnie mozliwosc zwrotu, jesli nie jestes zadowolona z czegos.

magda

krem?
długosc włosów
Po jakim czasie zagoi się pępek po wyjęciu kolczyka???????
Gdzie w Krakowie...
Krem z filtrem 60 Avene