herbaty

1. Data: 2003-05-20 13:50:24

Temat: herbaty
Od: "malgos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
w czym pomaga zielona i czerwona herbata i czy w ogole na cos pomaga. ile
razy pije sie ja w ciagu dnia.

drugie pytanie wiaze sie z zaspokajaniem glodu :). od prawie roku chodze na
aerobik (3x w tygodniu) i dość czesto jezdze na rowerze. nie stosuje zadnej
diety, waga nie spadla w dol ale cialo ogolnie sie poprawilo. od pewnego
czasu zauwazylam jednak ze zaczynam jesc wiecej i czescciej czuje glod (juz
po okolo 3h). chcialabym troszke przystopowac. w zwiazku z tym moje pytanie
brzmi czy macie jakies sposoby na to zeby mniej jesc i nie czuc glodu?
pozdrawiam
Małgoś

1. Data: 2003-05-20 14:02:31

Temat: Re: herbaty
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> czesc
> w czym pomaga zielona i czerwona herbata i czy w ogole na cos pomaga. ile
> razy pije sie ja w ciagu dnia.

Polecam grupę pl.misc.dieta

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Miłego dnia :-)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2003-05-20 16:40:20

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> brzmi czy macie jakies sposoby na to zeby mniej jesc i nie czuc glodu?

Wlasnie wczoraj rozmawialam o tym z siostra :-)
Ona pije wiecej wody mineralnej niegazowanej. Tak jak w dowcipie (pewnie
znanym wszystkim...):
"turysci zabladzili w gorach, trafili do bacowki i prosza bace o jedzenie,
on im na to, ze pogadaja jak wypija wiadro wody, wypili i znowu o jedzeniu i
tak ze 3 wiadra, w koncu stwierdzili, ze juz jesc nie chca, a baca
podsumowal: no widzita, wom sie pic chcialo a nie jesc!! "

A przy okazji nawilżamy się od wewnatrz i nasza skora nie jest za sucha ;-)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-21 08:09:00

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

malgos wrote:
> [...]
> czasu zauwazylam jednak ze zaczynam jesc wiecej i czescciej czuje glod (juz

tzn chce Ci sie jesc co 3 godziny? to chyba bardzo dobrze, rozplanuj
sobie 5 posilkow dziennie, nieduzych. to lepiej, niz 3 wieksze.

chcialabym troszke przystopowac. w zwiazku z tym moje pytanie
> brzmi czy macie jakies sposoby na to zeby mniej jesc i nie czuc glodu?
> pozdrawiam

zajac sie czyms...na chwile pomaga

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-06-03 00:50:21

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"malgos" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
pytanie
> brzmi czy macie jakies sposoby na to zeby mniej jesc i nie czuc glodu?

Zielona to podobno oczyszcza z toksyn. Zielona mate pobudza i moze byc
stosowana zamiast kawy.
Co do zmniejszania glodu to probowalas brac chrom? Tabletka dziennie
ogranicza apetyt, zwlaszcza n a slodycze. Tylko podobno uzaleznia....

Pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-06-03 05:20:04

Temat: Odp: herbaty
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iska <i...@n...stofanet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3edbef0c$0$15345$b...@n...dk.telia.ne
t...
> [...]
> Co do zmniejszania glodu to probowalas brac chrom? Tabletka dziennie
> ogranicza apetyt, zwlaszcza n a slodycze. Tylko podobno

Ja sie boje chromu, odkad w Teleexpresie uslyszalam, ze jest
rakotworczy.
To juz wole zagryzac glod warzywami albo zapijac woda
====
annaM I dzien na diecie:)

1. Data: 2003-06-03 20:55:20

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnnaM" <l...@w...pl> wrote in message
> rakotworczy.
> To juz wole zagryzac glod warzywami albo zapijac woda

A ja ci powiem ze juz jestem skolowana zupelnie bo co rusz gdzies slysze ze
naukowcy odkryli...
Wlasnie sie przestawilam na taki specjalny tluszcz do smazenia bo podobno
zdrowszy od oleju i masla (tesciowa poradzila) a 2 dni pozniej w radiu mowia
ze rakotworczy. I tak co rusz.
Juz nie wiem w co wierzyc...
iska

Włosy / preparat na porost i wzmocnienie włosów
akryl czy żel?
Luminizing Color Powder Shiseido czy Meteorites Guerlaina?
L'OREAL "ideal balance"
Chwale - Estee Lauder DayWearPlus