hieny...

31. Data: 2010-04-03 05:59:08

Temat: Re: hieny...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Zastanawiałem się swojego czasu nad twoją "pozycją". Zastanawianie się
> poszło w kierunku: odbiór ciebie przez innych vs twój odbiór tego
> odbioru i twoja reakcja. Później reakcja na reakcje i tak w kółko.
> No i wyszła mi ~relacja ojciec-dzieci. Tzn. że gdzieś tam na jakimś
> poziomie emocjonalnym tak jesteś przez rozmówców traktowany - ojcze ;)

Aha. To moje zastanawianie miało miejsce w czasie ostatniej amnestii i
twojej uwagi o podrywaniu przeze mnie facetów. Miałem nawet wtedy chęć
napomknąć ci o efektach tych przemyśleń w ramach rewanżu za celną uwagę.
Ale uznałem, że uznasz to za jakąś próbę dorabiania ci mordy z mojej
strony więc dałem sobie siana. Da się zauważyć, że kwestia pt. co innych
ciągnie do ciebie, jakoś ci po głowie chodzi i co jakiś czas dajesz temu
wyraz.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2010-04-03 08:12:20

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie muszę: nie ma święta specjalnie dla urzędników w tym dniu. Urzędy
> pracowały krócej.

No niestety nie masz racji. Mój ojciec miał zamiar, jadąc do mnie z
północy Polski, w trasie pozałatwiać różne służbowe sprawy urzędowe, w
kilku urzędach po drodze. W ŻADNYM niczego by nie załatwił w czwartek
ani piątek. Przełożył to na drogę powrotną.

Niby teoretycznie urzędy nie mają wolnego, ale w praktyce jednak mają
(petent to w końcu nie klient :( ).

Ewa

33. Data: 2010-04-03 08:42:13

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Zastanawiałem się swojego czasu nad twoją "pozycją".

Też się nad tym zastanawiałam i wyszło mi, że szacunek odczuwany w
stosunku do inteligencji jest czymś zupełnie naturalnym i świadczy
raczej o wysokim poziomie grupy.

Natomiast pewna wrogość wynika z tego, o czym Ty piszesz - autorytatywny
stosunek CB do innych. Przy czym jednostki bardziej niezależne są
banowane lub próbują być temperowane przy pomocy uderzeń w słabsze
punkty. Tak się oczywiście zachowuje wiele osób w necie, ale nie każdemu
się to tak dobrze udaje.

Ewa

34. Data: 2010-04-03 08:48:20

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> oczywiście zachowuje wiele osób w necie, ale nie każdemu się to tak dobrze

O, bardzo celne :-), MK

35. Data: 2010-04-03 09:03:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> ani piątek. Przełożył to na drogę powrotną.
>
> Niby teoretycznie urzędy nie mają wolnego, ale w praktyce jednak mają

Biorą urlopy. Zostaje zwykle ktoś dyżurnie i najczęściej są to sekretarki.

--

Paulinka

36. Data: 2010-04-03 09:06:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Wspólnie i w porozumieniu chceny Cię wykończyć:-)

Musicie się jeszcze trochę postarać :)

--

Paulinka

37. Data: 2010-04-03 09:13:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Apr 2010 10:12:20 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> ani piątek. Przełożył to na drogę powrotną.
>
> Niby teoretycznie urzędy nie mają wolnego, ale w praktyce jednak mają

U nas były czynne prawie wszystkie, tylko krócej. To tylko kwestia
odpowiedniego podejścia władz (wojewoda).

38. Data: 2010-04-03 09:14:03

Od: yl <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Apr 2010 11:03:13 +0200, Paulinka napisał(a):

> Biorą urlopy. Zostaje zwykle ktoś dyżurnie i najczęściej są to sekretarki.

Czyli mam racje - urzędy NIE mają wolnego w tym dniu.

39. Data: 2010-04-03 09:22:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Otóż wielu-wielu ludzi jest otwarta nieco bardziej na ludzi (ich opinie)
> z wyższym wykształceniem, niż pozostałych, czyli wielu wykazuje
> w jakimś stopniu taką selektywność - tak samo osoby z wyższym
> wykształceniem, jak i bez niego.

Nie wydaje mi się to być dobrym rozwiązaniem. Otwartość na innych nie
powinna być selektywna. Ograniczając krąg ludzi do tych na wyższym
poziomie, ogranicza się sobie możliwość zobaczenia różnorodności. Myślę,
że wiele ciekawych wniosków można wyciągnąć przebywając w różnych
środowiskach, wśród różnych ludzi.

> Natomiast u ciebie daje się zauważyć pewną nieco większą taką
> otwartość niż np u mnie, czy E, czy innych osób.
> Daleki jestem od nazywania tego tak jak ujął to E [chcąc cię dotknąć],
> ale myślę, że gdybyś skończyła studia, to wpłynęłoby to znacząco
> na bardziej realistyczną ocenę faktycznych własciwości otoczenia.

Myślę, że mam na tyle ugruntowane poczucie własnej wartości i na tyle
wysoką samoakceptację, że zdobycie tytułu magistra nie byłoby dla mnie
przekroczeniem jakiejś magicznej bariery.
Trochę mi to przypomina pojęcie elitarności, bycie w wyższej lidze. Ja
tego tak nie odbieram, bo nie zdarzyło mi się, żebym miała kłopot ze
świadomą oceną otoczenia.

> Obecnie wykazujesz pewną nad-łatwość (imho) utożsamiania
> wykształcenia z wyższym poziomem intelektualnym ludzi w necie
> oraz lekką (taktowną?) nad-bezkrytyczność w tym względzie.

Cb przecież cały czas właśnie postuluję, żeby te dwie kwestie oddzielić.
Na poziom intelektualny składa się przecież nie tylko wykształcenie.

> Dlatego IMHO tak dość łatwo zdarza ci się tolerować grube braki
> intelektualne u niektórych osób epatujących mimo to wykształceniem.
>
> Wyższe wykształcenie nie powinno usprawiedliwiać pewnej istotnej
> nędzy mentalnej ujawniającej się zwłaszcza w działaniach innych
> osób imho.
>
> Jak to odbierasz? :)

Myślę, ze jesteś dobrym obserwatorem i komentatorem rzeczywistości, ale
za bardzo przywiązujesz się do postawionych przez siebie tez.
Ale spoko mam to samo ;)

--

Paulinka

40. Data: 2010-04-03 09:25:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yl pisze:

> Czyli mam racje - urzędy NIE mają wolnego w tym dniu.

A pojęcie skrótu myślowego szanowna XL zna?
Jeśli mnie próbujesz złapać na kłamstwie, to sorry, ale nie wysilaj się.
To nie moja domena.

--

Paulinka

A co to to, co Wy tak z tymi gwiazdkami (niby-ocenami)?
Re: Co chcę na urodziny?
Mezczyni wola fantazjowac
Panom zagubionym :)
Re: Fochy są w jej naturze