Re: hipoteza Darwina

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 27 Jan 2020 10:59:21 -0800 (PST)
<4...@g...com>
<5...@g...com>
<c...@g...com>
<0...@g...com>
<r0n67t$6fb$1@gioia.aioe.org>
<b...@g...com>
<r0n8ui$ksm$1@gioia.aioe.org>
Subject: Re: hipoteza Darwina
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 19:08:21 UTC+1 użytkownik Nemrod napisał:

> Gdzie w DNA masz jakiś zegar? Albo jakieś zmiany
> klimatyczne? DNA to ciąg nukleodytów, a komórka
> wykonuje to jak program na PC. Poza tym sprawdź
> geologię - jak długo żyły sobie zwykłe bakterie
> zanim powstały (i to nagle) inne fantazyjne
> organizmy. Darwin nie znał się na DNA
> i dlatego bzdur nawymyślał.

Programy na PC też są taktowane zegarem kwarcowym.
Powiedzmy, że program tyle a tyle razy się wykonał.
I DNA w tzw. śmieciowych DNA ma taki licznik, który mutuje z czasem.
Po spełnieniu odpowiednich warunków np. układu pól grawitacyjnych planet, zmiany
klimatu, przejścia komety, wybuchu supernowej uruchamia się ukryta sekwencja
pobierająca modyfikacje.
Jeśli jest możliwe, że DNA koduje śmierć pojedynczego organizmu, to może również
zmianę właściwości grupy stanowiącej gatunek.

Poszukaj sobie o polach morficznych Sheldrake'a i efekcie Ebnera.

> Ale gdzie istnieje? Nie ma jej. Jest DNA.

Np. w polu magnetycznym czy grawitacyjnym ziemi, innych planet albo Słońca,
w postaci fraktalnej. Nawet gdyby to było tylko DNA, wystarczyłoby pierwszy program
zapisać w postaci fraktala, który pod wpływem jakichś czynników zewnętrznych i
licznika się dekompresuje. Ja jednakże uważam, że odpowiada za to epigenetyka czyli
pobieranie informacji z zewnątrz.

> W wypadku zwierząt i roślin ingerencja Stwórcy
> generuje nowy gatunek, ale do zwykłego rozmnażania
> nie ma takiej potrzeby. Natomiast dla nowego
> człowieka - zawsze Bóg - zapisuje swoje allele.

Nie zapisuje, nie ma znaczącej mutacji genetycznej w każdym człowieku. Skąd to
wytrzasnąłeś? Jest natomiast w znacznej większości mieszanie się przypadkowe
kombinatoryczne już istniejących i jakieś ewentualne mutacje nielicznych protoplastów
haplogrup.