hmm....

1. Data: 2002-03-29 13:17:49

Temat: hmm....
Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna sie zakochac miliony razy w tej samej osobie;)?

Sonda

(pytania nie kieruje do Kominka, bo on nie byl zakochany)

1. Data: 2002-03-29 13:36:58

Temat: Re: hmm....
Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna sie zakochac miliony razy w tej samej osobie;)?

Tak! tak tak : )

Nie wierze w 'etapy' miłości, wierzyłam dopuki sie nie zakochałam na
prawde.. : )
Może powinam byc juz na drugim 'etapie'...?
Ale wciąz nie moge sie na niego napatrzyć, codziennie zachwycam się
jego ciemnymi oczyma kiedy na mnie patrzy, lubie śledzić linie zarostu na
jego twarzy,
uwielbiam patrzeć jak coś je, jak składa te swoje komputery, jak marszczy
brwi
kiedy słońce świeci mu w oczka, uwielbiam słuchac jego głosu, przez tel i na
zywo,
podoba mi się jak pieknie sie mna opiekuje..
Codziennie i codziennie.... : )

promyczka

1. Data: 2002-03-29 13:48:35

Od: "spider" <s...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik promyczka <m...@p...onet.pl>

> Nie wierze w 'etapy' miłości, wierzyłam dopuki sie nie zakochałam na
> prawde.. : )
> Może powinam byc juz na drugim 'etapie'...?

Nikt nie okresla jak dlugo trwa dany etap. Moze trwac tydzien, miesiac, rok,
a nawet cale zycie.

--
spider.
s...@p...bydg.pl

1. Data: 2002-03-29 15:41:37

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sonda (s...@a...com.pl) napisał(a):

> (pytania nie kieruje do Kominka, bo on nie byl zakochany)

I dobrze, bo na takie pytania odpowiadam wulgarnie ;-P
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Niech zyje nam towarzysz Stalin, co usta slodsze ma od malin

1. Data: 2002-03-30 12:48:59

Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@p...bydg.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik promyczka <m...@p...onet.pl>

> Nikt nie okresla jak dlugo trwa dany etap. Moze trwac tydzien, miesiac,
rok,
> a nawet cale zycie.

Więc.... po co dzielić miłość na etapy? : )

promyczka

1. Data: 2002-03-30 13:47:17

Od: "spider" <s...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik promyczka <m...@p...onet.pl>

> Więc.... po co dzielić miłość na etapy? : )

Nie wiem, ja nie dziele.

--
spider.
s...@p...bydg.pl

1. Data: 2002-03-30 21:30:34

Od: "Dominika" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dzielic!
Cieszyc sie Nia i przezywac cala (calym) soba!!

Dominika.

> Więc.... po co dzielić miłość na etapy? : )
>
> promyczka

Zerwanie przyjaźni
Lek (niepokoj)
Dlaczego ludzie się pobierają?