hmm te filtry......

1. Data: 2004-04-05 19:56:46

Temat: hmm te filtry......
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZiewczyny dużo pisałyście o kremach z filtrami, o co w tym chodzi?
Filr przeciw czemu ? słońcu? dlaczego trzeba stosować takie kremy?
dzięki z góry za porady na pytanie być może laika:)

1. Data: 2004-04-05 20:14:16

Temat: Re: hmm te filtry......
Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Aneta" <a...@i...pl>

>DZiewczyny dużo pisałyście o kremach z filtrami, o co w tym chodzi?

o ochronę skóry.

>Filr przeciw czemu ? słońcu?

myhym.

>dlaczego trzeba stosować takie kremy?

żeby na starośc nie wyglądać jak Brigitte Bardot.

>dzięki z góry za porady na pytanie być może laika:)

proszę bardzo, też pozdrawiam

anek

1. Data: 2004-04-05 20:26:12

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli nie w każdym kremie jest filtr, gdzie szukać? np jak chce kupic krem
garniera regenerujący, to na pudełku nic nie jest napisane o filtrach , mam
szukac kremów typowo z filtrami?

1. Data: 2004-04-05 20:40:36

Od: Beth Winter <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> czyli nie w każdym kremie jest filtr, gdzie szukać? np jak chce kupic krem
> garniera regenerujący, to na pudełku nic nie jest napisane o filtrach , mam
> szukac kremów typowo z filtrami?

Sa rozne. Ten regenerujacy nie jest przypadkiem na noc?

Widzialam kilka matujacych z filtrami. Teraz uzywac filtrow musza tylko
takie wampiry, jak ja, ale w lecie przyda sie zlapac jakis mocniejszy
filtr. Mniej sie skora starzeje :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-05 20:51:20

Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Aneta" <a...@i...pl>

>czyli nie w każdym kremie jest filtr, gdzie szukać? np jak chce kupic krem
>garniera regenerujący, to na pudełku nic nie jest napisane o filtrach , mam
>szukac kremów typowo z filtrami?

jeśli nie jest napisane, że filtry są, to pewnie są niskie (SPF 4,
nikomu do niczego) albo nie ma ich wcale. alternatywą jest używanie
kremu z filtrem oraz kremu, który czyni dobrze, ale w dobie szminek z
filtrem (nowe aqualumieres Chanel...) jest to zbyteczny wysiłek.

anek

1. Data: 2004-04-06 09:13:38

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):
> DZiewczyny dużo pisałyście o kremach z filtrami, o co w tym chodzi?
> Filr przeciw czemu ? słońcu? dlaczego trzeba stosować takie kremy?

filtry zapobiegają szybszemu starzeniu, które powodują promienie UV. kremy na
dzień powinny je zawierać, na noc nie - niepotrzebne obciążenie dla skóry.
można kupić krem z filtrem - wiele kremów na dzień już je zawiera, lub używać
dowolnego kremu, a na to krem, który ma jedynie filtry. Justy zawsze poleca
kilka aptecznych. również ważne, jak ochrona skóry z zewnątrz, jest jej
ochrona od wewnątrz, dla mnie jest to nierozerwalnie związane. niestety, to
drugie jest często niedoceniane. o tzw. endoodmładzaniu, czyli "młodości w
pigułkach", pisano w marcowym "Twoim Stylu". podobne działanie, jak filtry,
tyle, że od wewnątrz, mają antyoksydanty, np. wit. C, E, betakaroten.
najsilniejszym antyoksydantem są katechiny, np. polifenole zawarte w zielonej
herbacie. jak nie lubisz albo nie masz czasu jej pić, to możesz sobie kupić
ekstrakt w kapsułkach. również ważne dla skóry są kwasy Omega3, zapewniające
równowagę w organizmie (w pożywieniu mamy niestety sporą przewagę Omega6, co
powoduje procesy zapalne). źródłem Omega3 jest np. tran, jednak przeważnie
firmy produkują go z wątroby rekina, dorsza itp. - a wątroba jest filtrem,
który wyłapuje różne "syfy" - tak u człowieka, jak i u ryb. dlatego lepsze są
kwasy Omega3 pozyskiwane mięsa ryb, a nie z ich wątroby.

jaki krem?
OUTLET????
gdzie jest HOUSE w Wawie?
Wzmocnienie włosów po pigułkach antykoncepcyjnych
stylizacja włosów