hormony

1. Data: 2006-07-26 14:24:54

Temat: hormony
Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja znajoma zdesperowana gruboscia swoich ud brzuchow zada idzie jutro
do lekarza po hormony??? czy to jej pomoze? wazy az 57kg i zle sie z tym
czuje!!!!

2. Data: 2006-07-26 17:28:06

Temat: Re: hormony
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Senicz" <s...@u...pl> a écrit dans le message de news:
ea7ucp$jnm$...@n...news.atman.pl...
> wazy az 57kg i zle sie z tym czuje!!!!

a do jakiego lekarza idzie?

Jurek

3. Data: 2006-07-26 19:30:45

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ea7ucp$jnm$2@node4.news.atman.pl, *Senicz* wrote:
> moja znajoma zdesperowana gruboscia swoich ud brzuchow zada idzie
> jutro do lekarza po hormony??? czy to jej pomoze? wazy az 57kg i zle
> sie z tym czuje!!!!

Przy jakim wzroscie wazy az 57kg?

--
darnok

4. Data: 2006-07-26 20:34:11

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

darnok pisze:

> Przy jakim wzroscie wazy az 57kg?

Nie karmic :)

5. Data: 2006-07-26 21:12:14

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ea8ji9$da2$1@inews.gazeta.pl, *Marcin 'Cooler' Kuliński* wrote:

> Nie karmic :)

Ja ci powiem. Na tej grupie to naprawde trudno poznac kto troll, a kto nie
:D
Ale juz sie poprawiam :) i EOT

--
darnok

6. Data: 2006-07-26 21:24:52

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

darnok pisze:

> Ja ci powiem. Na tej grupie to naprawde trudno poznac kto troll, a kto nie
> :D

No akurat Wlodka to mozesz sobie wygooglac - nie zmienia adresow i
ksywek, jak niektorzy maja tu w zwyczaju :)

7. Data: 2006-07-27 06:13:11

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: ea8mhb$oo9$...@i...gazeta.pl...

> No akurat Wlodka to mozesz sobie wygooglac - nie zmienia adresow i ksywek,
> jak niektorzy maja tu w zwyczaju :)

no wreszcie cos krytycznego o Jeff-owej :))))))

Jurek

8. Data: 2006-07-27 11:42:13

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Senicz napisał(a):
> moja znajoma zdesperowana gruboscia swoich ud brzuchow zada idzie jutro
> do lekarza po hormony??? czy to jej pomoze? wazy az 57kg i zle sie z tym
> czuje!!!!

Krótki cytat, który powinien, jak sądze, pomóc "... ilość
spożywanych weglowodanów ma bezpośredni wpływ na równowagę
hormonalną organizmu, a tym samym decyduje o stanie zdrowia. A mimo to
wielu endokrynologów, czyli lekarzy specjalizujących się w
hormonach, nie dostrzega faktu, że to właśnie węglowodany są
głowną przyczyną zaburzeń równowagi hormonalnej. Dlatego też w
celu złagodzenia jej objawów zapisują pacjentom różne kuracje
hormonalne i leki, choć w wielu wypadkach wystarczyłoby zwykłe
OGRANICZENIE SPOZYCIA WEGLOWODANOW" - Allan & Lutz "Zycie bez pieczywa"
str. 35.
Tylko dlaczego tego nie robia, a wrecz przeciwnie namawiaja pacjentow
do zwiekszania ich spozycia. Odpowiedz jest prosta - wiecej pacjentow
to wiecej kasy!

9. Data: 2006-07-27 11:49:10

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Senicz wrote:
> moja znajoma zdesperowana gruboscia swoich ud brzuchow zada idzie jutro
> do lekarza po hormony??? czy to jej pomoze? wazy az 57kg i zle sie z tym
> czuje!!!!

Tylko uwazaj na "optymalnych" na tej grupie. Jest to sekta
dietetyczna, a ich dieta (niskoweglowodanowa) jest bardzo
szkodliwa dla zdrowia - kazdy lekarz Ci to powie. "Optymalni"
twierdza ze ich dieta wyleczyla juz ilion osob ze wszystkich
chorob, ale jakos zaden z tych przypadkow nie zostal opisany
w fachowej literaturze medycznej :-o)

10. Data: 2006-07-27 11:59:20

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darnok napisał(a):

> Ja ci powiem. Na tej grupie to naprawde trudno poznac kto troll, a kto nie
> :D
> Ale juz sie poprawiam :) i EOT

A ty wydajesz mi sie Shrekiem a "Anna, hanna ......jeff" - Fionia

Re: Schudnąć przed ślubem... ile kg ?
Schudnąć przed ślubem... ile kg ?
Sensowna dieta + bieganie
cellulit