hormony

11. Data: 2006-07-27 12:02:47

Temat: Re: hormony
Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Are napisał(a):

> Tylko uwazaj na "optymalnych" na tej grupie. Jest to sekta
> dietetyczna, a ich dieta (niskoweglowodanowa) jest bardzo
> szkodliwa dla zdrowia - kazdy lekarz Ci to powie. "Optymalni"
> twierdza ze ich dieta wyleczyla juz ilion osob ze wszystkich
> chorob, ale jakos zaden z tych przypadkow nie zostal opisany
> w fachowej literaturze medycznej :-o)

Tu ktos pisal o trolach, a ty w tej bajce pewnie grasz osła!
Trawożerny i głupoty cały czas plecie. Wypisz wymaluj ARE.

12. Data: 2006-07-27 12:50:19

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

andy <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
> hormonach, nie dostrzega faktu, =BFe to w=B3a=B6nie w=EAglowodany s=B1
> g=B3own=B1 przyczyn=B1 zaburze=F1 r=F3wnowagi hormonalnej. Dlatego te=BF w
> celu z=B3agodzenia jej objaw=F3w zapisuj=B1 pacjentom r=F3=BFne kuracje
> hormonalne i leki, cho=E6 w wielu wypadkach wystarczy=B3oby zwyk=B3e
> OGRANICZENIE SPOZYCIA WEGLOWODANOW" - Allan & Lutz "Zycie bez pieczywa"
> str. 35.
> Tylko dlaczego tego nie robia, a wrecz przeciwnie namawiaja pacjentow
> do zwiekszania ich spozycia. Odpowiedz jest prosta - wiecej pacjentow

Sam do tego doszedles, aby przeczytac ksiazke Lutza.... ?

.czy moze ktos taki jak Marcin Cooler lub ta Anna, na ktorych z taka
nienawiscia teraz publicznie plujesz...cos ci podpowiedzielw tej materii?

Musze cie rozczarowac, ale to, ze przeczytales dwie ksiazki na krzyz w zyciu
na tematy dietetyczne, nadal nie czyni z ciebie fachowca w tej dziedzinie...
Prawdopodobnie znacznie lepszy byles jako aktywista pewnej komunistycznej
parii ktora propagowala i wcielala w zycie, jedynie sluszna doktryne
polityczno-spoleczna....
To przeciez wyraznie czuc i widac po twojej arogancji oraz stylu twoich
wypowiedzi....

Ps. A jak ci idzie ten interes ktory masz do spolki z tym rownie wszystko
wiedzacym lekarzem, sprzedajacym tlusty eliksir mlodosci?
-----
Jeff

13. Data: 2006-07-27 13:30:13

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):

> .czy moze ktos taki jak Marcin Cooler lub ta Anna, na ktorych z taka
> nienawiscia teraz publicznie plujesz...cos ci podpowiedzielw tej materii?

Nie denerwuj sie Anno bo ci zylka peknie!

> [...]
> polityczno-spoleczna....
> To przeciez wyraznie czuc i widac po twojej arogancji oraz stylu twoich

Ale to ty chcesz ze mnie zrobic dietetyka! A ja poprostu mam wiedze i
praktyke, ktora chce ludziom udostepnic. Nadto we wszystkim co robilem
zawsze bylem bardzo dobry. A ty Anno? No coz glownie glupoty naukowe
posuwasz i udajesz mundrom. A zycie i tak zweryfikuje takie wybryki
natury jak ty.

> Ps. A jak ci idzie ten interes ktory masz do spolki z tym rownie wszystko
> wiedzacym lekarzem, sprzedajacym tlusty eliksir mlodosci?

Swietnie, tylko eliksiru mlodosci nie mam, ale za to ful energi oraz
bardzo mlody wyglad (szczegolnie skory, i to bez tych reklamowanych
oszukanczych kosmetykow). Wiesz chyba skad. Pozdrowionka.

14. Data: 2006-07-27 14:17:40

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

andy <c...@g...com> napisał(a):

> [...]

> zawsze bylem bardzo dobry. A ty Anno? No coz glownie glupoty naukowe
> posuwasz i udajesz mundrom. A zycie i tak zweryfikuje takie wybryki

Ta twoja "wiedze" widac bardzo dokladnie w kazdym twoim poscie.
Twoje posty z reguly sa tylko i wylacznie zalosnymi improwizacjami na tematy
medyczno-dietetyczne lub absurdalnymi i niekulturalnymi atakami na osoby,
ktore maja krytyczny stosunek do twoich fantastyczno-naukowych wymyslow o
charakterze personalno-swiatopogladowym..

Jest to tylko i wylacznie przejaw twojej arogancji, dyletanctwa oraz tupetu
laika ktory komus cos podkradl, a potem probuje epatowac ta n ie swoja
"wiedza" i w rezultacie wychodzi na blazna.

> Swietnie, tylko eliksiru mlodosci nie mam, ale za to ful energi oraz
> bardzo mlody wyglad (szczegolnie skory, i to bez tych reklamowanych
> oszukanczych kosmetykow). Wiesz chyba skad. Pozdrowionka.

A dlaczego w takim razie nie reklamujesz tego cudownego remedium pod twoim
prawdziwym nazwiskiem, tylko piszesz pod przeroznymi nickami na roznych
forach, skoro to taki czysty interes?

A ten lekarz z ktorym wspolnie sprzedajecie ten eliksir, jest na pewno
lekarzem? Bo cos mi sie wierzyc nie chce, aby prawdziwy lekarz takie brednie
wypisywal?
Poza tym podobno ty nienawidzisz szystkich lekarzy en bloc?;)

Acha, mam jeszcze jedno pytanie....hmmm...dlaczego zlikwidowales tak nagle ta
twoja strone internetowa?

Ja wlasnie mialem zamiar polecac twoj biznes(nawet na tej grupie to zaczalem
wlasnie robic) poniewaz zarzucasz mi, ze pisze o opty_diecie krytycznie
dlatego, ze widze w niej tylko i wylacznie konkurecje dla mojego biznesu?

----
Jeff

15. Data: 2006-07-27 14:56:01

Temat: (OT) do Andy
Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha,...jeszcze jedno chcialem ci powiedziec.... widze, ze ciagle tacy jak ty
ktorzy skupili sie wokol opty_diety, szukacie wrogow zewnetrznych, ktorzy
maja decydujacy podobno wplyw na istniejaca, nieciekawa sytuacje
polityczno-ekonomiczna w Polsce...

Nie wiem jednak czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze w normalnych krajach
szewc, ani byly aktywista PZPR nie zajmuje sie leczeniem ludzi...tylko robia
to wysokokwalifikowani fachowcy, ktorzy z kolei nie maja wygorowanych abicji
aby zajmowac sie naprawianiem butow itp, itd.

Dopoki w Polsce bedzie tak jak jest np. w przypadku tej waszej opty_diety, to
niestety, ale daleko Polska nie zajdzie, bowiem wyglada na to, ze nadal w
Polsce najwieksze aspiracje do decydowania o pewnych zywotnych interesach tego
narodu, maja ludzie o twoim sposobie rozumowania, ktorzy uwazaja, ze szewc
lepiej zna sie na medycynie czy dietetyce, anizeli lekarz, dietetyk
profesjonalny czy naukowiec.

A kazdego rozsadnego czlowieka w pieknym stylu wykanczacie...

No i potem twierdzicie, ze balaganowi panujacemu w Polsce sa winni oczywiscie
zydzi i...cyklisci:)
----
Jeff

16. Data: 2006-07-27 15:10:25

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):

> [...]
> ktore maja krytyczny stosunek do twoich fantastyczno-naukowych wymyslow o
> charakterze personalno-swiatopogladowym..

U was tez takie upaly, czy twoje rozgoraczkowanie ma inna przyczyne.
Jak ktos nie ma argumentow to sie miota!

> Jest to tylko i wylacznie przejaw twojej arogancji, dyletanctwa oraz tupetu
> laika ktory komus cos podkradl, a potem probuje epatowac ta n ie swoja
> "wiedza" i w rezultacie wychodzi na blazna.

Tyle zolci! Dla mnie to tylko bardzo dobra zabawa. Z wielu twoich
postow Anno wynika dokladnie to co probujesz mi przypisac, ale przeciez
nie walczysz o wyborcow jak zwykly komuch.

> A dlaczego w takim razie nie reklamujesz tego cudownego remedium pod twoim
> prawdziwym nazwiskiem, tylko piszesz pod przeroznymi nickami na roznych
> forach, skoro to taki czysty interes?

Nie po to jest grupa dyskusyjna! Zapytaj takiego jednego pracownika
naukowego, ktory w tych zagadnieniach jest wielce szkulony - przeciez
to docent jarosz! A o bytach wirtualnych juz pisalem.

> [...]
> wypisywal?
> Poza tym podobno ty nienawidzisz szystkich lekarzy en bloc?;)

Ja ich bardzo lubie, tylko nie daje im już zarobić. A zarabiali na
mnie bardzo duza kase! Ty tez jestes prawdopodobnie lekarzem to wiesz o
jakich pieniadzach mowimy.

> Acha, mam jeszcze jedno pytanie....hmmm...dlaczego zlikwidowales tak nagle ta
> twoja strone internetowa?

Sprawa prozaiczna. Cel w jakim witryna byla otwarta został
osiągnięty i dlatego została zamknięta. Moją kampanie poparło
kilka tysięcy internautow, lecz z uwagi na brak zainteresowania pewnej
organizacji byla to ilosc zbyt mala by zlozyc wniosek do fundacji.

> [...]
> wlasnie robic) poniewaz zarzucasz mi, ze pisze o opty_diecie krytycznie
> dlatego, ze widze w niej tylko i wylacznie konkurecje dla mojego biznesu?

Wstrzymaj sie narazie z polecaniem mojego biznesu poniewaz rozpoczalem
wlasnie realizacje 2 duzych projektow w Polsce i Stanach, a jak beda
gotowe to dam ci znac.

Pzdr. Acha, jako specjalista radze przylozyc troche lodu na glowke.

17. Data: 2006-07-27 15:29:44

Temat: Re: (OT) do Andy
Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

anna napisał(a):

ble, ble, ble ...

> A kazdego rozsadnego czlowieka w pieknym stylu wykanczacie...

Po pierwsze od kiedy to jestes rozsadna, a po drugie to dziekuje za
podziw dla naszej skutecznosci!

> No i potem twierdzicie, ze balaganowi panujacemu w Polsce sa winni oczywiscie
> zydzi i...cyklisci:)

Absolutnie nie! Ja osobiscie uwazam, ze winni sa jarosze,
homoniewiadomo i emancypantki! Acha i jeszcze kacapy. Ale na pewno nie
rowerzysci - sam duzo jezdze to wiem.

18. Data: 2006-07-27 15:46:05

Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha ,
Thursday, July 27, 2006, :

> No i potem twierdzicie, ze balaganowi panujacemu w Polsce sa winni oczywiscie
> zydzi i...cyklisci:)

heh ;]

btw. niemniej jednak jesli byl to [ot] do andy to mogles mu to na priva
wyslac

na pewno poziom dyskusji sie poprawi jesli swoje osobiste wywody pod
adresem innych ludzi bedziecie zalatwiac nie na grupie

ale jak chcecie, ja tu jestem od niedawna wiec moze taki to charakter
grupy

klinton

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

19. Data: 2006-07-27 15:47:29

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

andy <c...@g...com> napisał(a):

> Tyle zolci! Dla mnie to tylko bardzo dobra zabawa. Z wielu twoich
> postow Anno wynika dokladnie to co probujesz mi przypisac, ale przeciez
> nie walczysz o wyborcow jak zwykly komuch.

Acha.... to u mnie znowu widzisz zolc, a u siebie zyczliwosc, sedecznosc,
rozsadek i piekna retoryke, szczegonlnie kiedy podkreslasz jednoznacznie,
ze postrzegasz mnie nadal jako jednego ze swoich osobistych wrogow ....oprocz
oczywiscie tej Anny, wegetarian, Zydow, Marcina Cooler i Are...oraz cyklistow
...taaak?

> Nie po to jest grupa dyskusyjna! Zapytaj takiego jednego pracownika
> naukowego, ktory w tych zagadnieniach jest wielce szkulony - przeciez
> to docent jarosz! A o bytach wirtualnych juz pisalem.

Ja pytam, dlaczego na INNYCH (a nie na pl.misc dieta, gdzie nota bene tez
uzywasz przeroznych nickow) reklamujesz te watpliwej skutecznosci remedium ,
na wszystkie dolegliwosci do spolki z tym podejrzanym "lekarzem"?

> nie

> Ja ich bardzo lubie, tylko nie daje im ju=BF zarobi=E6. A zarabiali na
> mnie bardzo duza kase! Ty tez jestes prawdopodobnie lekarzem to wiesz o
> jakich pieniadzach mowimy.

Ty ich lubiec w tej chwili absolutnie nie musisz... Przyjdzie czas na ciebie,
to ich fachowosc docenisz:)

Ponadto, przyjmij do wiadomosci, ze w cywilizowanych krajach, docenia sie
PROFESJONALISTOW i oni MUSZA dobrze zarabiac, aby dobrze swoj fach wykonywac.

Poniewaz w Polsce, wszystko nadal jest na opak (np. kiedys partyjniacy i
ss_B_uce nalezeli do tych uprzywilejowanych pod wzgledem dochodow
materialnych), wiec jest jak jest i oczywiscie ....winni tej sytuacji sa
nadal Zydzi i cyklisci.....

> e ta

> Sprawa prozaiczna. Cel w jakim witryna byla otwarta zosta=B3
> osi=B1gni=EAty i dlatego zosta=B3a zamkni=EAta. Moj=B1 kampanie popar=B3o
> kilka tysi=EAcy internautow, lecz z uwagi na brak zainteresowania pewnej
> organizacji byla to ilosc zbyt mala by zlozyc wniosek do fundacji.

Hmmmmm....taaaak, to tylko taki zbieg okolicznosci, ze strone zamknales po
tym, jak zaczelismy sobie na tej grupie "szczerze i otwarcie " dyskutowac:)

> lem

> Wstrzymaj sie narazie z polecaniem mojego biznesu poniewaz rozpoczalem
> wlasnie realizacje 2 duzych projektow w Polsce i Stanach, a jak beda
> gotowe to dam ci znac.

Nie rozsmieszaj mnie...... Atkins przez ponad 30 lat niczego nie udowodnil
mimo, ze mial wspaniale uklady, poplecznikow i ogromne pieniadze....bo po
prostu nie mogl niczego udowodnic, gdzyz wiedzial, ze jak to zrobi to mu
biznes mu padnie na twarz...
Zreszta kiedy zmarl.... to biznes i tak padl:)

....a ty mi tu o projektach bedziesz pisal...??

Nooo....chyba, ze ten projek bedziesz robil z tymi ktorzy od wielu lat nie
potrafia nawet wyjsc z tej kanciapy na zapleczu polonijnej restauracji, gdzie
jeden kucharz, nauk opty_zywienia udziela i sprzedaje watrobke oraz smalec w
plastykowych pudelkach:)

> Pzdr. Acha, jako specjalista radze przylozyc troche lodu na glowke.

A tooo? ..... to z twojego osobistego doswiadczenia??

--------
Pzdr.Jeff

20. Data: 2006-07-27 16:17:14

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> [...]
> adresem innych ludzi bedziecie zalatwiac nie na grupie
>
> ale jak chcecie, ja tu jestem od niedawna wiec moze taki to charakter

A to czytales?

http://glinki.com/?l=dw45w4

Jesli tak, to dlaczego jemu tego nie napisales?
Zreszta skoro czytasz grupe to chyba zauwazyles, ze tego typu wycieczki
osobiste robi notorycznie...a ty na te jego wypowiedzi jakos nie reagujesz?

Boisz sie go?

Jak sobie wyobrazasz normalna, merytoryczna dyskusje w takiej sytuacji, skoro
kazda krytyczna wypowiedz na temat diet niskoweglowodanowych, a szczegolnie
opty_ideologii ktora jest nierozerwalnie zwiazana z opty-dieta, jest w ten
sposb ripostowane?

Dlaczego nie reagujesz kiedy atakowane sa tutaj w niekulturalny sposob
sensowne i merytoryczne wypowiedzi Marcina Cooler lub jakiejs innej osoby ?
Pytam tylko z ciekawosci, bo to mnie naprawde zaczyna zastanawic, bo robisz to
juz kolejny raz?

Czego ty wiec chcesz sie tutaj dowiedziec, skoro grupe zdominowali ludzie
ktorzy serwuja ci informacje ideologiczne, a nie merytoryczne i wiadomo, ze
kazda osoba ktora ma cos sensownego do powiedzenia, z tej grupy sie wycofa po
pewnym czasie, kiedy zauwazy co tutaj jest grane?

------
Jeff

Re: Schudnąć przed ślubem... ile kg ?
Schudnąć przed ślubem... ile kg ?